360 dus als je Test Drive Unlimited wilt spelenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Slasher het volgende:
Test Drive Unlimited lijkt me wel de moeite waard, nu nog een XBOX360 (of ps3)
dat vraag ik me ook af ja (over mezelf dan)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd of de SR demo mij op de hype-train kan krijgen.
Ook hierzoquote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ja (over mezelf dan)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat het gruwelijk gaat tegenvallen.
jij hebt een preview code of wat?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat het gruwelijk gaat tegenvallen.
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaalquote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
. En al die positieve hands on impressies dan?
Zowel van pers als bv Xboxyde's Blim.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaal
Werd ik maar betaald, dan was ik 24/7 op vakantie.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
zijn allemaal betaald, Hellfire weet dit soort dingen nu eenmaal
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Werd ik maar betaald, dan was ik 24/7 op vakantie.Seriously, een beetje stukjes schrijven kan OVERAL ter wereld. Mits je maar stroom en internet hebt.
En de wil om te schrijven terwijl je vakantie hebt natuurlijk... maar goed, in dit tijdperk boeit dat niet meer. Iedereen MSNt terwijl hij of zij op vakantie is, hoort er tegenwoordig gewoon bij.
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:05 schreef BMH het volgende:
Ik heb geld teveel. Dat betekend dat ik nog een stoffige console in mijn gamekamer krijg..
Stof valt misschien wel mee aangezien ik de 360 ook wel eens op men 480p plasma wil proberen
Consoles zijn niet kut, games zijn kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.
De Xbox was ook een tegenvaller eigenlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe het nou niet, voor ons beide. Jij gaat namelijk continu zeiken dat het een kut console is waar wij last van hebben en jij baalt enorm dat je hem gekocht hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Xbox was ook een tegenvaller eigenlijk
Het is niet mijn dag om vrienden te maken denk ikquote:
I know that you knew! Maar ik dacht van, werd ik maar betaald, kon ik lekker op vakantie (en dan alsnog m'n stukjes doen, wat ik ook tijdens deze vakantie had gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen
Ik zei ook niet dat jij betaald werd, ik zei dat die andere sites betaald werden door de ontwikkelaar.
Moraalridder.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know that you knew! Maar ik dacht van, werd ik maar betaald, kon ik lekker op vakantie (en dan alsnog m'n stukjes doen, wat ik ook tijdens deze vakantie had gedaan).
Gaat wel ten koste van je geloofwaardigheid als je geld aanneemt van een ontwikkelaar terwijl de game ruk zou zijn though..... maar zo ben ik niet!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |