Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik vroeg niet om dat soort opmerkingen...ik vroeg om hulp, kan iemand me helpen of moet ik ergens maar schulden gaan maken en lenen of moet ik het maar eerlijk zeggen en waarom dan enzovoorts...
![]()
Nou eigenlijk kijken ze er wel van op, want hun kind doet zoiets niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.
en toch gaat moeders haar boos-zijn-technieken of nog erger, de teleurgesteld-technieken op je uitoefenen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.
Staat immers in het opvoedboekje.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef BoukeF het volgende:
[..]
en toch gaat moeders haar boos-zijn-technieken of nog erger, de teleurgesteld-technieken op je uitoefenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |