Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik vroeg niet om dat soort opmerkingen...ik vroeg om hulp, kan iemand me helpen of moet ik ergens maar schulden gaan maken en lenen of moet ik het maar eerlijk zeggen en waarom dan enzovoorts...
![]()
Nou eigenlijk kijken ze er wel van op, want hun kind doet zoiets niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.
en toch gaat moeders haar boos-zijn-technieken of nog erger, de teleurgesteld-technieken op je uitoefenen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:29 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen het jammer vinden dat geld soms niet zomaar uit de lucht komt vallen. Als je geen geld hebt, heb je geen geld. Zeg het nu maar eerlijk, je bent een puber, ouders kijken er echt niet van op dat je zoiets doet. Echt niet.
Staat immers in het opvoedboekje.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef BoukeF het volgende:
[..]
en toch gaat moeders haar boos-zijn-technieken of nog erger, de teleurgesteld-technieken op je uitoefenen.
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:27 schreef _The_General_ het volgende:
Gewoon eerlijk opbiechten. Dat is het beste!
of je gaat naar de supermarkt,quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik vroeg niet om dat soort opmerkingen...ik vroeg om hulp, kan iemand me helpen of moet ik ergens maar schulden gaan maken en lenen of moet ik het maar eerlijk zeggen en waarom dan enzovoorts...
![]()
Dat dus, omdat je beter een boze moeder kan hebben dan schulden.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
of moet ik het maar eerlijk zeggen en waarom dan enzovoorts...
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
Dit is echt sneu.
Draag de consequenties van je wandaden, jongeman!
Wees eerlijk tegen je moeder en beloof dat je haar nooit meer zo zal teleurstellen in de toekomst!
En houd je daar ook aan!![]()
Kun je als 16-jarige een rekening openen waarbij je rood mag staan? Vreemde wereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:35 schreef Kiteless het volgende:
Andere rekening openen, daarvandaan (rood staan) geld overmaken naar die ene rekening, saldo daarvan aan je moeder laten zien, geld terugstorten, presto !
studenten rekening?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:36 schreef Nugget het volgende:
[..]
Kun je als 16-jarige een rekening openen waarbij je rood mag staan? Vreemde wereld.
Dan ziet ze toch ook de afschriften waarop staat dat er inees 900 euro bij is gestort?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:35 schreef Kiteless het volgende:
Andere rekening openen, daarvandaan (rood staan) geld overmaken naar die ene rekening, saldo daarvan aan je moeder laten zien, geld terugstorten, presto !
Ja strak plan, jezelf nog meer in de shit helpenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:35 schreef Kiteless het volgende:
alleen het saldo laten zien,quote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan ziet ze toch ook de afschriften waarop staat dat er inees 900 euro bij is gestort?
Hoezo nog meerquote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja strak plan, jezelf nog meer in de shit helpen![]()
Oja:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA PWNED
Dan heb je 2 rekeningen aarsch en dan krijgtie dus ook 2 afschriften, waarbij zijn moeder waarschijnlijk ook gaat denken van:quote:Op maandag 31 juli 2006 11:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoezo nog meer
Het is niet alsof je opeens nog meer geld uitgeeft; je leent het en betaalt het direct weer terug.
Probeer eens eerlijk te zijn......quote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef DiabloSam het volgende:
Kutkloteteringtyfus...
Mijn ouders geven me ietsje minder dan 2 jaar lang, 25 euro per maand aan spaargeld...Hier mag ik niet aankomen tot ik 18 ben, helaas heb ik dat al wel gedaan en nu wil mijn moeder wel eens zien hoeveel geld er op mijn spaarrekening staat...ze verwacht minstens 1000 euro!!!! Tot mijn grote spijt staat het er niet, sterker nog, er staat maar 10% van 1000 eutjes op mijn rekening...
Hoe los ik dit op!!!!!!!!??????!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Bier en tietenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef matige_muis het volgende:
Waar heeft TS al het geld aan uitgegeven eigenlijk?
Beste reactie totzover.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
Dat dus, omdat je beter een boze moeder kan hebben dan schulden.
doe mij ook maar 1000 euroquote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef nicket84 het volgende:
geef je rekeningnummer maar effe.. Maak ik die 1000euro wel over. Als je het daarna weer terugstort
Matzes.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef matige_muis het volgende:
Waar heeft TS al het geld aan uitgegeven eigenlijk?
whehehehequote:Op maandag 31 juli 2006 11:40 schreef Herald het volgende:
is er geen leuk parkje in de buurt waar je wat kan bij verdienen?
Lenen om je spaargeld aan te vullen? En daarop volgend liegen tegen je ma? Jij staat voorbeeld voor de nederlandse mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig. Biecht maar gewoon op aan je moeder dat je je niet kon inhouden om het geld dat je van hun krijgt moest besteden aan dure troep waarmee je de blits wilde maken bij je vriendjes.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
De eerstkomende zes weken zal TS sowieso niet naar school hoeven.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef dahei het volgende:
Overigens: Geen tijd vanwege school...? Onzin! Je hebt tijd zat om te werken, maar je bent gewoon een luie flikker.
Hij is het niet waard, gewoon een blowende puber die niet serieus dat geld nodig hadquote:Op maandag 31 juli 2006 12:00 schreef eperon het volgende:
als we allemaal 3 euro of zo inleggen, kunnen we met 300 man een nieuwe fokrel creeeren. Wat zullen we m es laten doen?
Je probleem is dat je het geld hebt opgemaakt, gelogen hebt tegen je ouders en het nu op moet biechten.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef msteggink het volgende:
Ik ga die kerel dus echt niet 3 euro gevenLaat hem maar werken voor zijn geld, dat moet ik ook, en velen met mij.
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Biancavia het volgende:
Hij heeft nog de hele zomervakantie om dat geld weer bij elkaar te verdienen.
'Moeder,' zal DiabloSam moeten zeggen; ' ik heb jullie geld in mijn domheid verbrast aan troep, maar nu zal ik vanmiddag bij het uitzendbureau langsgaan en zodoende in de komende weken het verspilde bedrag weer aanvullen.'
'DiabloSam,' zal zijn moeder dan antwoorden; 'je hebt ons hevig teleurgesteld, maar je laat zien dat je verantwoordelijkheid draagt voor je fouten. Zodra jij het uitgegeven bedrag weer hebt terugverdiend door er deze vakantie hard voor te werken, zullen wij er weer eens over na denken of we nog doorgaan met je elke maand zomaar 25 euro te geven.
En àls we daar dan nog mee doorgaan, dan zullen wij het op een rekening zetten waar jij tot je 18e jaar gewoon niet aan kunt komen.
Want Sam, ' en zo zal zijn moeder besluiten; 'tenslotte heb je toch ons vertrouwen in jou ernstig geschaad.'
Die durft het niet meer aanquote:Op maandag 31 juli 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
TS is er mooi tussenuit gepiept.
iddquote:Op maandag 31 juli 2006 12:43 schreef MouseOver het volgende:
Ze heeft je allang door knul
Dat "ergens volgende week wil ik het zien" is alleen maar om je nog een weekje te laten zweten
Dude, die ma wil natuurlijk ook rente vangen ... ze wist bij voorbaat al dat de eventuele rente die knul lief zou vangen toch aan een breezertje besteed zou worden.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:49 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
wat is trouwens het nut van elke maand 25 euro storten terwijl je er niet aan mag komen? het veel voordeliger om die 600 euro gelijk te storten om op die manier een klein beetje rente te scoren over de jaren.
Je bent gewoon een kneus.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Precies daar ben ik helemaal mee eens!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kneus.
Blijf dan met je klauwtjes van dat geld af. Of zoek een baan.
En die was, volgens jou...?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DiabloSam het volgende:
Thanx mensen die wel iets nuttigs te melden hadden...
Heb het al opgelost, op de juiste manier...
Gewoon met de billen bloot gegaan?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DiabloSam het volgende:
Je hebt je oma beroofd?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DiabloSam het volgende:
kontje verkopen bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef jogy het volgende:
Gewoon met de billen bloot gegaan?
Nou vertelquote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DiabloSam het volgende:
Je hebt een bank overvallen om het geld weer terug te krijgen??quote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef DiabloSam het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
nu moet je zeker de komende 3 maanden je vader "verwennen"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |