Nee, goeie. Ga ik eerst dat proberen. Terwijl die resten verf erop zitten is het dus af te raden om er betonverf overheen te smeren?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:15 schreef klipper het volgende:
Heb je het al met een staalborstel geprobeerd om de rest ervanaf te krijgen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, goeie. Ga ik eerst dat proberen. Terwijl die resten verf erop zitten is het dus af te raden om er betonverf overheen te smeren?.
Neem dan wel de juiste borstel voor boormachine`s en niet een handborstelquote:Op maandag 31 juli 2006 12:41 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt eventueel een staalborstel in je boormachine zetten, dan 'sla' je de oude verf er zou af. Wel een veiligheidsbril dragen!
Zo een gaat dus in je boormachine.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:01 schreef klipper het volgende:
Neem dan wel de juiste borstel voor boormachine`s en niet een handborstel![]()
Voorstrijkje doen voor zwaar zuigende muren? als jer muurverf op smeert?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef dijkhuis het volgende:
Je hoeft niet per se een betonverf te gebuiken. Betonverf is vooral slijtvast. Een muurverf die ook voor buiten geschikt is, voldoet ook. Lakverf (voor op hout) zeker NIET gebruiken.
Beton is alles behalve zwaar zuigend. Je zult een primer moeten hebben voor beton. Iets van Betokontakt van KNAUF ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voorstrijkje doen voor zwaar zuigende muren? als jer muurverf op smeert?
Oke wist ik nietquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Beton is alles behalve zwaar zuigend. Je zult een primer moeten hebben voor beton. Iets van Betokontakt van KNAUF ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |