Vandaag is hij nog werken..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Dus hij leg nu met ze kale kneiter op de bank in een schoon huis?
Uhm wat klinkt dat uhm erotischquote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag is hij nog werken..
De operatie is woensdag..
En vanaf dan ligt hij met zn kale kop in bed..
Die ik eerst dinsdagavond verschoont
Ja leuke weekende zijn dat..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Na het oplopen van een brandwond aan mijn rug, weer druk geweest met Hobby Bob spelen.
Weer ff naar de badkamer gekeken, maar de bad-overloop blijft niet goed werken.
Uit wanhoop maar weer naar de Ikea gegaan, planken gehaald, in woonkamer en keuken aan de muur gegooid.
Plafond-fannetje opgehangen en toen was het alweer 9 uur 's avonds. Wilde nog sjiek hendig gaan slippen op mijn cruisertje... maar dat is er helaas niet van gekomen.
Zondag was mijn relax dag.
Ik vind het meer klinisch,quote:
Nou , beetje zuipen , bank hangen.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Wat doen jullie allemaal druk in het weekend zeg.
Ik vind kale kop in bed niet klinisch klinken..quote:
Ook niet echt erotischquote:Op maandag 31 juli 2006 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind kale kop in bed niet klinisch klinken..
Er was Kermis in het buurdorpquote:
Ik geef toe dat een harde pik idd erotischer klinkt.quote:
Je mag wel even met die van mij komen spelen hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef toe dat een harde pik idd erotischer klinkt.
Maar als je een tijdje droogstaat dan vind je alles erotisch
Mooi ook geen last mee van!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
Die kerel van gisteren bij mij om de hoek is deaud lees ik net.
hehehehe . Droog Staan ...quote:Op maandag 31 juli 2006 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geef toe dat een harde pik idd erotischer klinkt.
Maar als je een tijdje droogstaat dan vind je alles erotisch
Toch welquote:Op maandag 31 juli 2006 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je mag wel even met die van mij komen spelen hoor.
Ja of liggen..quote:
Smeren beeb Smeren.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja of liggen..
Of zitten..
Of hangen..
In elk gewenst standje
Tja... kan nu al van het bad enzeau genieten, maar het gaat een beetje pijnlijk de laatste paar dagen.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja leuke weekende zijn dat..
Je moet maar denken: Als het klaar is dan is het af
En kan je dr van genieten
Ik zeg altijd pappen en nat houden..quote:
*geeft Diclofenac natrium*quote:Op maandag 31 juli 2006 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... kan nu al van het bad enzeau genieten, maar het gaat een beetje pijnlijk de laatste paar dagen.
Met een brandwond op de rug kan ik me dat goed voorstellen..quote:Op maandag 31 juli 2006 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... kan nu al van het bad enzeau genieten, maar het gaat een beetje pijnlijk de laatste paar dagen.
euh... dat is tegen brandwonden?quote:
Ontstekkingsremmersquote:
Nou ik wil je wel een pak vla sturen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg altijd pappen en nat houden..
Mja.. Nat houden is het probleem nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |