Martijn niet... *-tje van naam wel...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Haha.. Summergirl=Marleen toch of was het nou Marlies... LoLz...
En Chiron, tja.. die heb ik ook al een paar weekjes niet meer gesproken. Die heeft weer wilde plannen met Suus.
(Ze zijn weer samen)
Tja... ik spreek heel af en toe Miertje nog wel eens, en ook heel af en toe Jerick. Is wel grappig.
Weet je je nog *-tje en Martijn te herinneren?
Ben ik ff blij dat ik een n00c ben en geen n00b.quote:
Magnesium word ook gebruik door turnstersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neej mop... Magnesium gebruik je om te schroeien en te vonken.
O ja want daar heb ik moeite meequote:
Tja, ik weet Martijn zijn nick ff niet meer, ik weet dat hij op een gegeven moent als 4motion zat. En normaal als... (vergeten dus)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Martijn niet... *-tje van naam wel...En tis inderdaad Marleen
![]()
n00c of n00b newbie ben jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik een n00c ben en geen n00b.![]()
Klopt. En het wordt ook gebruikt om dicht te schroeien zeg ik je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Magnesium word ook gebruik door turnsters
Jij ook.. anders had je wel geweten dat magnesium voor schroeien en vonken gebruikt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want daar heb ik moeite meejeweet..
Mjah... zo kan het idd gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, ik weet Martijn zijn nick ff niet meer, ik weet dat hij op een gegeven moent als 4motion zat. En normaal als... (vergeten dus)
Maar dat was best wel een paartje...
Woonde al een tijd samen. Grote plannen, en toen uit het niets.. *~baf~* over relatie..
---
Marleen nog wel een tijdje op het kamikazekippetjes forum gesproken, was wel lachen met haar ja.
Ik gebruik het alleen voor meer gripquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jij ook.. anders had je wel geweten dat magnesium voor schroeien en vonken gebruikt wordt.
Ja, die ken ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... zo kan het idd gaan
Ken jij Nanka ook nog ?
Toch maar eens kijken naar de andere mogelijkheden mop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen voor meer grip![]()
Nee we zijn sinds half februari uit elkaar.... na dik 8 jaar..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook nog wel.
Al getrouwd ondertussen?
[..]
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken naar de andere mogelijkheden mop.
Zo dan. Da's toch wel een eind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee we zijn sinds half februari uit elkaar.... na dik 8 jaar..![]()
Maar nog wel goede vrienden, dat wel![]()
Huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg je bent toch niet weer weg bij me he.![]()
Ook nu vraag ik me even af wie de n00b is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb die vonk niet nodig hoor..
Heb ik al gevonden
Uhm jij had het over vonkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook nu vraag ik me even af wie de n00b is.
KNETTER...KNETTER...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb die vonk niet nodig hoor..
Heb ik al gevonden
Jep...samen beslist... Ze is nu met vakantie, zal d'r binennkort eens vragen of ze ome les nog kentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zo dan. Da's toch wel een eind.
Wel goed te horen dat het op een vriendschappelijke manier is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |