Ben wakker, was ff druk....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
Is n00b al wakker?
En is nu de rest gewoon weg?
Of zitten ze stiekum te lurken![]()
Euhmz.. eten is eten met lunsj enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Tally het volgende:
En bedankt zo op de vroege morgen!
uhm middag
Ja maar ziet er gewoon ranzig uit..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz.. eten is eten met lunsj enzo.
Mijn broodje gehakt zag er wel ietsjes smakelijker uit hoor.. Was gewoon ff wat ik zo op internet kon vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ziet er gewoon ranzig uit..
ieuw!!!!!!!!
Goedemiddag!
Ik kan er echt misselijk van worden als ik er alleen al naar kijk..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mijn broodje gehakt zag er wel ietsjes smakelijker uit hoor.. Was gewoon ff wat ik zo op internet kon vinden.
Goeiemiddag meis, alles lekker?
Hahahaha.. Tja.. hou van vleesch!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan er echt misselijk van worden als ik er alleen al naar kijk..
Stel je voor als ik het ruik
Ach best hoor
En met jou?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:35 schreef Frutsel het volgende:
heeej OmeLes... nOOcl3on
heb jij ooit op de 538 Darkroom gechat ?
Geinig...ik zag het net ineens staan, dat Ome_Les..en zat me te bedenken: WAAR ken ik dat van...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha.. Tja.. hou van vleesch!
Alles redelijk lekker hier. Ik heb net alweer wat koffie over mezelf heen gemorst, dus ben weer lekker op dreef deze week.
[..]
Yes... Het is dezelfde Ome_Les, ome-les.com van de 538 DaRKRooM. Met wie heb ik het genoegen?
Jij hebt wat met brandwondenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha.. Tja.. hou van vleesch!
Alles redelijk lekker hier. Ik heb net alweer wat koffie over mezelf heen gemorst, dus ben weer lekker op dreef deze week.
[..]
Yes... Het is dezelfde Ome_Les, ome-les.com van de 538 DaRKRooM. Met wie heb ik het genoegen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geinig...ik zag het net ineens staan, dat Ome_Les..en zat me te bedenken: WAAR ken ik dat van...Ik zat destijds (is denk ik dus al.. euh.. 8 jaar terug?) als Fox (ja ja, in mijn modjetijd) op die box...
![]()
Nee duh!quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoi!
Waar moet je als geil mens dan tegenwoordig heen?
Das ook weer zo. Kan nooit veel soeps geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee duh!
Wij zaten daar toch niet Arma!
Daaromquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Kan nooit veel soeps geweest zijn dan.![]()
Fox.. Ach ja.. die ken ik nogwel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geinig...ik zag het net ineens staan, dat Ome_Les..en zat me te bedenken: WAAR ken ik dat van...Ik zat destijds (is denk ik dus al.. euh.. 8 jaar terug?) als Fox (ja ja, in mijn modjetijd) op die box...
![]()
Brandwonden.. Ach ja.. moet je mij eens los zien gaan met magnesium.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt wat met brandwonden![]()
![]()
En met Frutsel heb je het genoegen
Ach ja, zijn gangetje hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fox.. Ach ja.. die ken ik nogwel!
Het oude gastenboek van Jerick staat trouwens nogsteeds online, alleen staan de foto's er niet meer bij.
Alles goed joh?
[..]
Magnesium voor een betere gripquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Brandwonden.. Ach ja.. moet je mij eens los zien gaan met magnesium.
Haha.. Summergirl=Marleen toch of was het nou Marlies... LoLz...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, zijn gangetje heIk heb van die tijd alleen nog contact met SummerBitch
![]()
en die weer met Chiron![]()
Neej mop... Magnesium gebruik je om te schroeien en te vonken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Magnesium voor een betere grip
Volgende keer mn heupen en mn handen mee inpoederen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |