NIET????quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je bent gewoon geen lekker wijf. Verder zul je misschien best een aardig karakter hebben, maar je moet je eigen minpunten onder ogen zien, Shirley!
Nee dat is ze zeer zeker nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:52 schreef Skv het volgende:
een dik lelijk wijf is.
Precies! Dat gekwijlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:52 schreef Skv het volgende:
Dit topic is er puur omdat ik me irriteer aan dat populaire gedrag en gekwijl van Fok!kers.
Iedereen die zelf geen fobo heeft dient dus zijn bek te houden.
Wie het wel heeft mag zeggen wat 'ie wil.
Kwijlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies! Dat gekwijlWat ik dus ook al eerder meldde..
Dat bedoel ik dus, met dat gekweel en geblaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:55 schreef weasel85 het volgende:
[..]
neehoor is ze ook niet![]()
Vind t n leuk vrouwtje![]()
Gast, reageer eens ontopic en/of normaal, als je geestelijke capaciteit dat toe laat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef mash_ het volgende:
praat je tegen je zelf?
nee jij reageerd steeds lekker on topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, reageer eens ontopic en/of normaal, als je geestelijke capaciteit dat toe laat.
Inmiddels zo'n 2930 views.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:40 schreef Skv het volgende:
Ze heeft 344 posts, tegenover ruim 2100 views op haar fotoboek
Rukkers!
http://fotoboek.fok.nl/liiszle
Waar zo'n topic al niet goed voor is.quote:
Retardquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee jij reageerd steeds lekker on topic![]()
Wat een onzinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef ikJur het volgende:
TS heeft gelijk en ijsmeis is jaloers![]()
deze bitch is overrated
Als het een keertje niet over jou gaat bedoel jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben juist blij als het eens NIET over mij gaat, sukkel.
Waar is die rar van jou nou? Op google krijg ik alleen maar kansloze weblogs met dooie linksquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben juist blij als het eens NIET over mij gaat, sukkel.
quote:
Ik haat paarden! Het enige waar ze goed voor zijn is vleesquote:
Ik vind paardenbiefstuk ook niet echt lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:53 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ik haat paarden! Het enige waar ze goed voor zijn is vlees![]()
Aantal Views 25730quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aha !
Jullie rukken je ook op mij, smeerlappen !!!!!![]()
![]()
Aantal Views 4087
Replies 37
Verdient die slet dan een 2e deel ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef Skv het volgende:
Nu is het topic dood. Helaasch.
Geen deel twee, het is wel duidelijk zo.
Ik denk dat ze zelf wel een topic zou willen openen zodat haar bekendheid weer omhoog gaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Verdient die slet dan een 2e deel ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |