Je bent niet grappig.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh vriend, als ik zo eens naar die foto's kijk, dan zal ik direct zeggen dat ik d'r zou n**ken midden in een winkelcentrum, en dan mocht jij daar bij komen staan kijken met een zak chips, dat zou me niets verrekken....ALS ze nou even 2 jaar ouder was geweest.
Zie, ik heb er nl geen moeite mee om dat toe te geven, ik doe dat op de simpele manier, ipv een verkapt-ik-vind-bla-bla topic te openen![]()
Met zo'n uiterlijk, DUHquote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef liiszle het volgende:
krijg hier alleen maar meer aandacht door
Ga er even serieus op in inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 14:42 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent niet grappig.
En je valt op dikke wijven.
Gast, waar wil je nou naartoe.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh vriend, als ik zo eens naar die foto's kijk, dan zal ik direct zeggen dat ik d'r zou n**ken midden in een winkelcentrum, en dan mocht jij daar bij komen staan kijken met een zak chips, dat zou me niets verrekken....ALS ze nou even 2 jaar ouder was geweest.
Zie, ik heb er nl geen moeite mee om dat toe te geven, ik doe dat op de simpele manier, ipv een verkapt-ik-vind-bla-bla topic te openen![]()
Waar ik naartoe wil? Naar huisquote:Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, waar wil je nou naartoe.
Als jij zo irritant was geweest met jouw foto's had ik dit topic ook wel geopend, maar dan met jouw naam er in. Niet dat ik dit open omdat ik graag mn lul bij haar naar binnen wil drukken ofzo.
Als jij dat graag wilt, ga je gang, sluit je aan in de rij zou ik zeggen
Want die rij die is er, blijkbaar..
Ik ook wel, zit ook te werkenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar ik naartoe wil? Naar huis![]()
goed visweer vandaag
Ga eens een keer naar buiten, en je ziet ze in kudde's rondlopen. Zónder rare model-pose of matige achtergrond.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar buiten, en je ziet ze in kudde's rondlopen. Zónder rare model-pose of matige achtergrond.
Maar de meeste fokkers haken al af bij het woord 'buiten', dus gaan ze los als een bakvis giechelend vraagt of ze 'echt, echt. echt niet een heel klein beetje lelijk is'
Daarnaast heb je nog de meest kansloze stumperts die er een topic op FoK over openen en tijd en moeite steken in een lange OP zeikend over één of ander wijf op internet omdat ze nog nooit een kut of tieten hebben gezien met uitzondering van die van hun moederquote:Op maandag 31 juli 2006 16:02 schreef Skv het volgende:
Op Fok! zitten vooral nerds, daar komen vrouwen niet op af.
Dus is er een keer een jong wijf dat blond is maar niet bijzonder mooi ofzo, schiet heel Fok! in de stress en gaat slijmen, aanbidden etc.
Het volk hier is dus gewoon contactgestoord. Zoek een vriendin via een socialere weg dan slijmen op internet. Paupers.
En tot slot heb je nog de rukkers die zich aangevallen voelen door de waarheid.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Daarnaast heb je nog de meest kansloze stumperts die er een topic op FoK over openen en tijd en moeite steken in een lange OP zeikend over één of ander wijf op internet omdat ze nog nooit een kut of tieten hebben gezien met uitzondering van die van hun moeder
Nope. Voor het eerst bij een feestje en ze zat bij me op school.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:11 schreef Myst.nl het volgende:
ik vraag me echt af hoe jij aan je vriendinnetje komt SKV
http://fotoboek.fok.nl/user/Lidia
Dat was d'r toch? Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk? Toch niet via een kansloos forum hoop ik?
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Myst.nl het volgende:
Dus je geilt stiekem op andere meisjes terwijl je vriendinnetje hiero ook rond zwermt. Daar gaat ze achter komen Jelle...
Succes met je huwelijksaanzoek.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Myst.nl het volgende:
ik geloof dat ik dat op de eerste pagina al heb aangegeven
Ik ook, en daarnaast heb ik niet de behoefte om aan mijn pik te trekken bij een of ander aandachtsgeil sugababes-wijf.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef Myst.nl het volgende:
Ik heb een vriendinnetje hoor 14.gif
Ja idd, die zijn nog het ergste.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Skv het volgende:
[..]
En tot slot heb je nog de rukkers die zich aangevallen voelen door de waarheid.
Helaas, voor zulk soort mensen is zelfs een internetrelatie te veel gevraagd.
Door gebrek aan zelfcontrole in combinatie met een IQ van ver onder de honderd, brallen deze mensen de meest grote onzin. Dit soort mensen moeten er ook zijn, anders zou het leven ook saai zijn.
Blij dat je er voor uit komt kansloos te zijn.
Succes met je verdere leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |