abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40344008
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Amersfoort, bij voorkeur of in de buurt van het station/Amersfoort zuid of met goede (gratis) parkeergelegenheid in de buurt. Ik wil daar zowel aan mijn conditie als aan mijn omvang gaan werken.
Als ik in het telefoonboek kijk, dan zie ik er wel een heleboel, maar zoiets als een referentie of review ontbreekt nog altijd in het telefoonboek

Ik heb helaas in het verleden slechte ervaringen met sportscholen gehad, vandaar dat ik een beetje terughoudend ben.
pi_40972045
Ga dan gewoon thuis trainen. Je kunt voor die 100 ballen per kwartaal net zo goed een ab-king pro kopen voor je buik en taille en een bankje met halters en een stang kopen. Maakt geen ene moer uit. Train je écht 100% even goed.

Verder goed je voeding in de gaten houden, tegenwoordig staat echt alles op internet, hoewel er ook een hoop rotzooi tussen zit is het toch vaak een kwestie van proberen wat je het beste bevalt qua voeding en trainingsschema's.

Kun je verder vertellen wat voor slechte ervaringen je hebt met sportscholen en met welke precies? En als het niet bevalt, kun je dan niet in een andere plaats in de buurt?
Naieviteit is onschuld.
pi_40983395
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:28 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ga dan gewoon thuis trainen. Je kunt voor die 100 ballen per kwartaal net zo goed een ab-king pro kopen voor je buik en taille en een bankje met halters en een stang kopen. Maakt geen ene moer uit. Train je écht 100% even goed.
Niet helemaal mee eens. Als je op een sportschool een verkeerde houding aan neeemt kan iemand je nog corrigeren.
pi_40985656
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:25 schreef Marc3l het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Als je op een sportschool een verkeerde houding aan neeemt kan iemand je nog corrigeren.
Er zijn boeken waarin vrij duidelijk de bewegingen in staan omschreven. Ook welke beweging welke spiergroep(en) traint en in welke mate. Maar het klopt ergens wel weer wat je zegt, van een goede trainer kun je (veel) leren.
Naieviteit is onschuld.
pi_40985835
Hoe vaak ik al mensen in de begeleiding heb gehad die thuis ook een powerplate, AbRoller, Saunabelt, Lateral Thigh Trainer, enz. enz. hebben staan... En elke keer weer hetzelfde: "Ik kan me er thuis niet toe zetten, dan zie ik weer de was, dan is er weer iets leuks op tv, moet de boodschappen nog doen..."

Maar OT... Is de Pelikaan niet iets voor je? Schijnt geloof ik wel een goede te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')