Of bij IT ers.. lopen er ook genoeg, dus een tatoeage of oorbel betekent niet per definitie dat je kansloos bent..quote:Op maandag 31 juli 2006 08:44 schreef Computerleek het volgende:
Mijn buurvrouw heeft sinds enige tijd een nieuwe vriend. Het is zo'n pauper met een oorbel die geen werk kan krijgen. Voert geen flikker uit behalve blowen. Als mensen zichzelf toetakelen met tattoos, piercings en oorbellen (mannen dan) gewoon geen uitkering meer geven. Ze hebben het aan zichzelf te danken. Geen werkgever zal dat tuig met de sociale vaardigheden van een tros druiven ooit aannemen (of hooguit als glazenwasser). Mee eens of niet?
Jij bent hier de pauper met het iq van een tros druiven als je je vastklemt aan het vooroordeel dat mensen met een tattoo automatisch geen sociale vaardigheden bezitten...quote:Op maandag 31 juli 2006 08:44 schreef Computerleek het volgende:
Mijn buurvrouw heeft sinds enige tijd een nieuwe vriend. Het is zo'n pauper met een oorbel die geen werk kan krijgen. Voert geen flikker uit behalve blowen. Als mensen zichzelf toetakelen met tattoos, piercings en oorbellen (mannen dan) gewoon geen uitkering meer geven. Ze hebben het aan zichzelf te danken. Geen werkgever zal dat tuig met de sociale vaardigheden van een tros druiven ooit aannemen (of hooguit als glazenwasser). Mee eens of niet?
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jij bent hier de pauper met het iq van een tros druiven als je je vastklemt aan het vooroordeel dat mensen met een tattoo automatisch geen sociale vaardigheden bezitten...
-disclaimer-
Nee, ik heb geen tattoo
Nee, ik heb geen oorbel
ezel...![]()
Mooi gesproken![]()
kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij zijn er ook zat mannen met piercings en/of tattoo's die wel werk hebben. als die dan na bv 20 jaar ineens werkeloos worden zijn dat bij jou opeens ook kansloze losers. en glazenwassers zijn ook nodig.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:44 schreef Computerleek het volgende:
Dank U....quote:
Zo hey, is dat niet exact tzelfde als wat ik zei?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:53 schreef overhyped het volgende:
Goed, naief, maar ik zal maar even inhoudelijk reageren. Het al dan niet hebben van sociale vaardigheden is iets dat losstaat van piercings of tatoo's/ Ik heb zelf een kleine piercing boven in mijn oor, en dit heeft mij nog nooit tegengestaan in mijn carriere. Ik werk bij een van de grotere IT dienstverleners in nederland, in de buitendienst, en verdien bovenmodaal.
Een piercing is dus het probleem niet, gebrek aan sociale vaardigheden wel. Deze twee zijn niet 1 op 1 gekoppeld.
Ook mooi geschreven vond!quote:
Volledig eens, alleen voeg daar ruggegraatloos aan toe aangezien ts te laf is om terug te keren en zijn stelling te beargumenteren...quote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ook mooi geschreven vond!![]()
EN tevens TS maar een bevooroordeelde kutjosti vindt..![]()
Hoezo kortzichtig.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:44 schreef Computerleek het volgende:
jawel. tatoeages zijn voor paupers domme dikke idioten en die verdienen stokslagen !quote:dus een tatoeage of oorbel betekent niet per definitie dat je kansloos bent..
Tsja.. jij verdient een marteling alleen al vanwege het feit dat je ademt......quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef soppig het volgende:
[..]
jawel. tatoeages zijn voor paupers domme dikke idioten en die verdienen stokslagen !
je hebt je mening gelukkig wel goed onderbouwd... (niet dat ik het niet met je eens ben...)quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef soppig het volgende:
[..]
jawel. tatoeages zijn voor paupers domme dikke idioten en die verdienen stokslagen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |