Richt je pijlen dan liever op de USA, die de hele VN blokkeren met hun veto's. En in de NAVO hebben ze al helemaal de macht.quote:Op maandag 31 juli 2006 05:58 schreef zarGon het volgende:
ik heb het niet over de hezbollah of terrorisme. Ik heb het over de vn(zeg maar gerust vs) die hypocriet bezig is.
De VN stelt niets voor in myn ogen...
Amen!quote:Op maandag 31 juli 2006 07:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje kleine kindertjes, beide kampen. Ik heb hier in de speeltuin ook zo vaak kindertjes horen en zien vechten om een stukje zandbak. Alleen vielen er bij de kinderen geen doden.
Maar voor de rest is het precies hetzelfde. Heel dat gebied is 1 grote zandbak. Een allebei de groepjes kinderen willen hun eigen stukje hebben. Het is te hopen dat er snel een gemeente-ambtenaar komt met een bulldozer en ze allebei onder een grote hoop zand schept.
Israel
Libanon
zandbakken
Hoe denk jij aan de economie te kunnen werken als Iran en de Saoudi's in oorlog zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:23 schreef Camplo het volgende:
Zeur niet. Eindelijk zijn ze in het midden-oosten zo stom elkaar aan te vallen. Jammer dat er geen live footage is. Libanon deugt van geen kanten, Israël net zo goed niet, hopelijk vallen Iran en Saudi-Arabië ook nog aan, en slaat de vlam echt goed in de pan. Niks zo mooi als een dikke oorlog in het midden oosten, kunnen wij (afgezien de benzine en olieprijs) rustig werken aan de economie en Al Qaeda heb het dan te druk met bommetjes leggen in Israël.
Paar olietorens en de rest asfalteren.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje kleine kindertjes, beide kampen. Ik heb hier in de speeltuin ook zo vaak kindertjes horen en zien vechten om een stukje zandbak. Alleen vielen er bij de kinderen geen doden.
Maar voor de rest is het precies hetzelfde. Heel dat gebied is 1 grote zandbak. Een allebei de groepjes kinderen willen hun eigen stukje hebben. Het is te hopen dat er snel een gemeente-ambtenaar komt met een bulldozer en ze allebei onder een grote hoop zand schept.
Israel
Libanon
zandbakken
quote:Op maandag 31 juli 2006 05:45 schreef cerror het volgende:
Ik: Tja, dat die burgers de hezbollah lekker blijven steunen door ze praktisch onderdak te geven... dat is toch een beetje suïcidaal?
Volgens mij bedoelde Bliepmans dat vrij ironisch hoor...quote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]!
Rrrrrright ...
Kinderlijkjes die "er zelf om gevraagd hebben".
Volgens mij heb jij een enigzins beperkt beeld van de huidige wereld.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Bliepmans dat vrij ironisch hoor...
Wat dat hele gezandbak in t midden oosten betreft: Je zou haast zeggen: laat ze t lekker zelf uitvechten en bemoei je er als 'westerse wereld' niet mee. Over 4 jaar eens vragen wie dr nu gewonnen heeft en of er nog steden heropgebouwd moeten worden ofzo; maar verder..![]()
(maar ja; da's weer zo zielig voor die onschuldige burgers daaro he?)
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Bliepmans dat vrij ironisch hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |