abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40342825
Sirieus, waarom bestaat de VN?

Israel richt een bloedbad aan en er word niets gezegd. (of het kan, goed of slecht is of gerechtvaardigt is, kijk even niet naar).

De VS houdt het namelijk elke keer tegen. Waarom is er de vn voor? Als taiwan door China aangevallen wordt, houdt China alles tegen, hetzelfde met Rusland en bv. de Tsjetjenen. En ga zo maar door.

Als Hamas 1ding doet, hoor je Amerika het hardst schreeuwen (daar gelaten of het goed of slecht is). Amerika maakt zich zo niet echt populair en is weer eens bezig...

dus,
VN
USA
  maandag 31 juli 2006 @ 05:27:01 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_40342827
quote:
Op maandag 31 juli 2006 05:25 schreef zarGon het volgende:
Sirieus,
grapje zekers
  maandag 31 juli 2006 @ 05:31:30 #3
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40342829
terrorisme = bad ok, ik bedoel wat heb je liever ? israeliers of een stel triggerhappy self upblowing hezbollah /hamaz gasten. Nou ik weet het wel hoor, VN is verenigde naties en ze doen er niks aan omdat zij het gevaar van terrorisme ook zien, ofjah dat hoop ik tenminste..........

Langleve het kapitalisme, daar ontstaat vanzelf een utopie uit ....
  maandag 31 juli 2006 @ 05:45:38 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_40342839
Libanon: Kijk wat israël met onze burgers doet!
Ik: Ja, die zijn dood... maar zei Israël een dagje of 5 terug niet dat ze gingen aanvallen?
Libanon: Maar dan nog! Kijk dan, al die doden!
Ik: Tja, dat die burgers de hezbollah lekker blijven steunen door ze praktisch onderdak te geven... dat is toch een beetje suïcidaal?
Libanon: Maar Israël bestookt onze burgers!
Ik: Die Katyusha's van jullie zijn ook exclusief op militaire doelen gericht heu?
Libanon: Er...... moord! Brand!!! Hulp!!!!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_40342849
ik heb het niet over de hezbollah of terrorisme. Ik heb het over de vn(zeg maar gerust vs) die hypocriet bezig is.

De VN stelt niets voor in myn ogen...
  maandag 31 juli 2006 @ 06:00:05 #6
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40342850
quote:
Op maandag 31 juli 2006 05:58 schreef zarGon het volgende:
ik heb het niet over de hezbollah of terrorisme. Ik heb het over de vn(zeg maar gerust vs) die hypocriet bezig is.

De VN stelt niets voor in myn ogen...
Richt je pijlen dan liever op de USA, die de hele VN blokkeren met hun veto's. En in de NAVO hebben ze al helemaal de macht.

Het idee achter de VN is goed, maar het vetorecht moet worden afgeschaft, en ook de "Veiligheidsraad".
---verdwijnt---
pi_40343012
Zeur niet. Eindelijk zijn ze in het midden-oosten zo stom elkaar aan te vallen. Jammer dat er geen live footage is. Libanon deugt van geen kanten, Israël net zo goed niet, hopelijk vallen Iran en Saudi-Arabië ook nog aan, en slaat de vlam echt goed in de pan. Niks zo mooi als een dikke oorlog in het midden oosten, kunnen wij (afgezien de benzine en olieprijs) rustig werken aan de economie en Al Qaeda heb het dan te druk met bommetjes leggen in Israël.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 31 juli 2006 @ 07:30:18 #8
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_40343035
Het zijn gewoon een stelletje kleine kindertjes, beide kampen. Ik heb hier in de speeltuin ook zo vaak kindertjes horen en zien vechten om een stukje zandbak. Alleen vielen er bij de kinderen geen doden.

Maar voor de rest is het precies hetzelfde. Heel dat gebied is 1 grote zandbak. Een allebei de groepjes kinderen willen hun eigen stukje hebben. Het is te hopen dat er snel een gemeente-ambtenaar komt met een bulldozer en ze allebei onder een grote hoop zand schept.

Israel
Libanon
zandbakken
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_40343393
quote:
Op maandag 31 juli 2006 07:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zijn gewoon een stelletje kleine kindertjes, beide kampen. Ik heb hier in de speeltuin ook zo vaak kindertjes horen en zien vechten om een stukje zandbak. Alleen vielen er bij de kinderen geen doden.

Maar voor de rest is het precies hetzelfde. Heel dat gebied is 1 grote zandbak. Een allebei de groepjes kinderen willen hun eigen stukje hebben. Het is te hopen dat er snel een gemeente-ambtenaar komt met een bulldozer en ze allebei onder een grote hoop zand schept.

Israel
Libanon
zandbakken
Amen!
pi_40344584
quote:
Op maandag 31 juli 2006 07:23 schreef Camplo het volgende:
Zeur niet. Eindelijk zijn ze in het midden-oosten zo stom elkaar aan te vallen. Jammer dat er geen live footage is. Libanon deugt van geen kanten, Israël net zo goed niet, hopelijk vallen Iran en Saudi-Arabië ook nog aan, en slaat de vlam echt goed in de pan. Niks zo mooi als een dikke oorlog in het midden oosten, kunnen wij (afgezien de benzine en olieprijs) rustig werken aan de economie en Al Qaeda heb het dan te druk met bommetjes leggen in Israël.
Hoe denk jij aan de economie te kunnen werken als Iran en de Saoudi's in oorlog zijn?
Ben je voor het gemak even vergeten dat deze twee landen voor gigantisch veel olie zorgen en dat de benzine prijzen dan flink gaan stijgen!?

Ja, helaas de economie draait op olie.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:13:41 #11
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40344807
quote:
Op maandag 31 juli 2006 07:30 schreef Daffodil31LE het volgende:

Israel
Libanon
zandbakken
Paar olietorens en de rest asfalteren.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:15:05 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40344838
USA .

Zo,tot zover mijn bijdrage aan dit zoveelste USA bashtopic.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40344861
quote:
Op maandag 31 juli 2006 05:45 schreef cerror het volgende:
Ik: Tja, dat die burgers de hezbollah lekker blijven steunen door ze praktisch onderdak te geven... dat is toch een beetje suïcidaal?
!

Rrrrrright ...

Kinderlijkjes die "er zelf om gevraagd hebben".
  maandag 31 juli 2006 @ 10:36:24 #14
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40345354
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

!

Rrrrrright ...

Kinderlijkjes die "er zelf om gevraagd hebben".
Volgens mij bedoelde Bliepmans dat vrij ironisch hoor...

Wat dat hele gezandbak in t midden oosten betreft: Je zou haast zeggen: laat ze t lekker zelf uitvechten en bemoei je er als 'westerse wereld' niet mee. Over 4 jaar eens vragen wie dr nu gewonnen heeft en of er nog steden heropgebouwd moeten worden ofzo; maar verder..
(maar ja; da's weer zo zielig voor die onschuldige burgers daaro he?)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40345823
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Wat dat hele gezandbak in t midden oosten betreft: Je zou haast zeggen: laat ze t lekker zelf uitvechten en bemoei je er als 'westerse wereld' niet mee. Over 4 jaar eens vragen wie dr nu gewonnen heeft en of er nog steden heropgebouwd moeten worden ofzo; maar verder..
(maar ja; da's weer zo zielig voor die onschuldige burgers daaro he?)
Volgens mij heb jij een enigzins beperkt beeld van de huidige wereld.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_40345942
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:55:00 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40345943
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:15 schreef HeatWave het volgende:
USA .
idem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: