quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omfg wij gaan zondag zo erg niet afspreken![]()
Dat laatste, en ik moests ook nog even wat zaanse mayo en ham terug zetten/leggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Koelkast was dus niets?
Of juist wel... bier en koelkasten gaan namelijk heel goed samen
Heerlijkquote:
Zaanse mayoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat laatste, en ik moests ook nog even wat zaanse mayo en ham terug zetten/leggen.![]()
Ach het houd je van de straatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
The time it would take to write such a number also renders the task implausible: if a person can write two digits per second, it would take around 1.1x1082 times the age of the universe to write down a googolplex.
Maar dan is het op...
Met 8 dorpen en een stad biedt de Zaanstreek een gebied van contrasten dat een bezoek meer ... Een bijzondere karakteristiek van de Zaanstreek is de Zaanse Mayo die overal als mascotte de vensters siert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zaanse mayo
Ik ben best streekgebonden soms
Straks dus de mayo in de ramen smerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met 8 dorpen en een stad biedt de Zaanstreek een gebied van contrasten dat een bezoek meer ... Een bijzondere karakteristiek van de Zaanstreek is de Zaanse Mayo die overal als mascotte de vensters siert.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Straks dus de mayo in de ramen smeren
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef Qunix het volgende:
http://www.badmutsen.nl/archives/2006/07/awaawa_maf_japa.php#more![]()
Ja hee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef Qunix het volgende:
http://www.badmutsen.nl/archives/2006/07/awaawa_maf_japa.php#more![]()
nog 11 postsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja hee!Met al die filmpjes halen we deel 56 nooit!
![]()
Afteltopic?quote:
Jij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik naar bed?
Ga maar!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |