ook in vluchtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja in het vallen maar in de vlucht?
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn cavia die al jaar of 5 overleden is.
Ik vind je eng wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijk![]()
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijk![]()
Omquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn cavia die al jaar of 5 overleden is.
hij is een enge fietsquote:
Tjah het kan.. het hoeft nietquote:
Tot de volgende keer hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo het is weer mooi geweest. ik ga naar bed. truste
trustequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo het is weer mooi geweest. ik ga naar bed. truste
eentje gemaakt van cavia's jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat nu een boa daar in je nek?
Ik zou zeggen dat iemand daar even naar kijkt.quote:Omdat ze een grotendeels vliegend leven leiden zijn deze toch algemeen voorkomende vogels omringd met grote en kleine mysteries. Ook bestaan er tussen onderzoekers en “deskundigen” grote verschillen van inzicht over het gedrag. Overnachten alle niet broedende vogels op enkele kilometers hoogte in de lucht, of overnachten ook niet broedende vogels in nestholten? Paren de vogels in de lucht, of uitsluitend op het nest? Heeft het ophangen van nestkasten en het verschaffen van kunstmatige nestholten zin als het gaat om de bescherming van de soort? Kortom: een algemene vogel waarover al veel gepubliceerd is, maar waarover toch nog heel veel raadsels bestaan.
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Om
printscreens hoeven we jou dus niet te vragen![]()
ja hier ook maar dan helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moest net bijna kotsen om het feit dat ik het gevoel kreeg dat ik bijna moest kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |