quote:Op maandag 31 juli 2006 01:30 schreef tulpje6 het volgende:
Gezellig hoor.....
Second that.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Post eerst een foto voor we iemand's kant kiezen![]()
Zo te lezen kiezen we jouw kant maar als foto heeeeel erg tegenvalt begrijpen we je vriendje![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
Je moet met je bips op z'n gezicht gaan zitten, als ie dan begint te snurken krijg je hele lekkere vibraties.
Denk ik.
Steek hem met een mes. Meerdere malen. In zijn aars. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:35 schreef tulpje6 het volgende:
Zal ik m wakker schoppen?
tulpje6 heeft anders een heel gevoelige anus hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
Je moet met je bips op z'n gezicht gaan zitten, als ie dan begint te snurken krijg je hele lekkere vibraties.
Denk ik.
Anus, wat een vies woord!quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef Herald het volgende:
[..]
tulpje6 heeft anders een heel gevoelige anus hoor
Zullen we anders even afspreken, ik heb vervoer en tips voor goede afwerkplekken van CuteSanDiegoGrl gehad.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:30 schreef tulpje6 het volgende:
Gezellig hoor.....
whehehehequote:Op maandag 31 juli 2006 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zullen we anders even afspreken, ik heb vervoer en tips voor goede afwerkplekken van CuteSanDiegoGrl gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |