Het irriteerde hem waarschijnlijk het meeste dat ik geen Spaans en Italiaans spreek/verstaquote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg irritant. Net als op zondagmiddag naar die rtl4 films kijken.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het irriteerde hem waarschijnlijk het meeste dat ik geen Spaans en Italiaans spreek/versta![]()
Dat soort zenders zijn toch altijd van die, veel bloot/vrouw, weinig inhoud, spelletjes enzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het irriteerde hem waarschijnlijk het meeste dat ik geen Spaans en Italiaans spreek/versta![]()
Hahaha! Ja, eer ik mezelf had "ingelezen" was ik een paar uur verder!quote:
Nee ik kijk naar het shownieuws en soaps enzo...kijken of ik er wat van kan begrijpenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat soort zenders zijn toch altijd van die, veel bloot/vrouw, weinig inhoud, spelletjes enzo?![]()
ernstig hequote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, eer ik mezelf had "ingelezen" was ik een paar uur verder!![]()
Dit is vast door een recalcitrante fokker online gezet, begrijp ik?quote:BUITENSEX OF AUTOSEX vanaf 30 euro! omg APELDOORN weer of geen weer, dit is altijd spannend!
CAR- EN BUITENSEX, GEEN ONTVANGST!
01 augustus 2006
Het is mooi weer, dus het is weer tijd voor buitensex! Ik doe autosex en buitensex in Apeldoorn. Jij pikt mij op en ik weet een goed plekje. Ik vraag 30 euro voor alleen pijpen en 50 euro voor pijpen zc en neuken. Ik ben 22jr 1m75, heb donker haar, een grote C-cup en weeg 91 kg, dus je moet wel van mollig/dik houden. Ik ben elke dag beschikbaar, van 10 uur 's ochtends tot 's avonds laat. Voor een afspraakje kun je tijdelijk alleen MAILEN
Profiel
Geboortejaar: 1984
Provincie: gelderland
Lengte: 176 cm
Kleur ogen: blauw
Kleur haar: bruin
Lengte haar: lang
Lichaamsbouw: mollig
cupmaat: C
Mogelijkheden
* beffen
* intiem
* pijpen zonder condoom
* russisch (neuken tussen borsten)
* zoenen
Is dit recent? Waar staat dit? De info klopt niet meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef francoise het volgende:
[..]
Dit is vast door een recalcitrante fokker online gezet, begrijp ik?
Zijn foto's toegestaan?![]()
Sorry hoor, maar op welke site staat dit dan??? Kun je me een link sturen eventueel per mail? Ik vind dit echt allesbehalve leuk, dankje wel FOK!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:56 schreef francoise het volgende:
datum 1 augustus, leuke foto's hoor.
Dat de info niet meer klopt dat zou toch wel het laatste moeten zijn waar je je druk om maakt, ow
Het klopte dus wel? Be proudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Is dit recent? Waar staat dit? De info klopt niet meer![]()
Bijvoorbeeld het gewicht, heb ik het overquote:
Ik zou niet weten wie ZULKE foto's van jou op zijn harde schijf zou opslaan teneinde daar een pestpagina mee aan te maken. Of heb je een open dirretje, anyway, mijn handen jeuken, maar don't tempt mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het gewicht, heb ik het over![]()
niet over de rest
dat heeft nooit geklopt
wacht maar tot ik erachter kom wie dit geplaatst heeft, het is zeker iemand van hier, ik kom je kankerkop verbouwen, zweer ik
En ik was daar per ongeluk!!!111quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:05 schreef francoise het volgende:
http://www.kinky.nl/new/frameset/index.htm
Vrouw zoekt man, pagina 6, dubbelklik op de advertentie en bezoek vooral even "mijn website"
Lekker kontje wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |