Nouquote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
WTFEr is toch een vrouwenoverschot in Turkije?
Mij accepteerde je meteenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar Tonks hoe heb je het nu opgelost?
Ik accepteer gewoon nooit vreemde namen...net zo makkelijk!
Uhhh nadat je had gezegd dat je me zou toevoegen op MSN... toen hadden we al een 'heel' FB-verleden weet je nogquote:
Nouja als hij homo is moet hij mannen toevoegen maar de mannen in zijn land zijn natuurlijk vrouwen aan het neuken omdat ze er zoveel hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Als er nu meer vrouwen zijn dan mannen in je cultuur, en je moet als man dan nog in het wilde weg msn-adressen gaan toevoegen.![]()
Oja!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhhh nadat je had gezegd dat je me zou toevoegen op MSN... toen hadden we al een 'heel' FB-verleden weet je nog![]()
ha haquote:Op zondag 30 juli 2006 21:41 schreef Scorp[AM] het volgende:
maybe triggershot en zijn mocromaten ?
En arme Tonks is daar de dupe vanquote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tjah nu het moeilijker word om een vrouw uit het thuisland te halen storten de turksemannen zich masaal op de hollandse boys![]()
Tjah dat komt er van als je naam op de radio genoemd word! dan denkt iedereen dat je een bekende nederlander bent en dan komen de enge turksemannetjes achter je aanquote:
AH alweer?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tjah dat komt er van als je naam op de radio genoemd word! dan denkt iedereen dat je een bekende nederlander bent en dan komen de enge turksemannetjes achter je aan![]()
Neejquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:31 schreef BuPassie het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met die Turkse heren.![]()
Nah, tuig betekend niets, heb wel wat antwoorden voor je...quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mop!!!
ja om de dag krijg ik weer toevoeging op msn
ik doe altijd ff accepteren, blocken kan altijd nog.....
beginnen ze plots portigees te lullen ofzo
ik vraag me ook af of tuig iets betekent in het portugees
nu net ook weer een...
Neuken, tonks?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef tonks het volgende:
Al een paar keer word ik op msn toegevoegd door turkse meneren die willen cammen! En ik sprak iemand anders die had daar ook al last van (en hij is ook lid op fok) en toen las ik er nog over in een topic!
Dus danny voor hoeveel heb je mijn msn verkocht aan de turken!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, tuig betekend niets, heb wel wat antwoorden voor je...
Vai embora com seu cu sujo = ga weg met je smerige aars
Vai chupar um porco = ga een varken klaarzuigen
teu pai e o pessao que pega o sabao no prisao = je pa is de persoon die de zeep opraapt in de gevangenenis
Meer nodig??![]()
thanks, want ik wordt er wel een beetje gek vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, tuig betekend niets, heb wel wat antwoorden voor je...
Vai embora com seu cu sujo = ga weg met je smerige aars
Vai chupar um porco = ga een varken klaarzuigen
teu pai e o pessao que pega o sabao no prisao = je pa is de persoon die de zeep opraapt in de gevangenenis
Meer nodig??![]()
NP, mocht je nog meer nodig hebben of een vertaling ofzo laat het me dan maar even weten...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks, want ik wordt er wel een beetje gek van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |