quote:Hou je GVD %$#^@%$ bek over K3!!! K3 roels!!! K3 voor altijt! K3 voor president!!!!!!!!!!
Op dinsdag 25 december 2001 13:17 schreef 100% Tukker het volgende:
En het ergste is: die meiden zijn 23, 26 en 27 (!!!) jaar oud!!! Whahahahahahahahaha... kats kinderliedjes maken... het moet niet gekker worden. Gelukkig zijn het Belgen anders zou ik me ook nog gaan schamen. Zelfs Starmaker is nog cool vergeleken met K3... bwaaaag!www.k3.be -> voor al uw K3 merchandise!
quote:Ik weet dat je net aan het puberen bent maar dat is nog geen rede om je af te gaan staan rukken bij video clips van k3.
Op zaterdag 29 december 2001 00:50 schreef LenL het volgende:
w00000000000000000000000t K3 video clips op die sijt!!!!!!!!!!!
K3... Belge hebben maar een vage muziek keuze.
quote:Grote zooi (3
Op dinsdag 25 december 2001 13:23 schreef MacBeth het volgende:
K3?K1 is een groot kickboks-evenement
K2 is een grote berg
K3 is een grote?
quote:Hé heb je hem weer
Op zaterdag 29 december 2001 00:41 schreef LenL het volgende:[..]
Hou je GVD %$#^@%$ bek over K3!!! K3 roels!!! K3 voor altijt! K3 voor president!!!!!!!!!!
quote:Wel wel... blijkbaar hebben de Nederlanders het bijzonder moeilijk met het feit dat een Vlaamse groep (K3) meer verkoopt dan hun eigenste God-op-Aarde Borsato... Niet erg volwassen instelling....
Op dinsdag 25 december 2001 13:17 schreef 100% Tukker het volgende:
En het ergste is: die meiden zijn 23, 26 en 27 (!!!) jaar oud!!! Whahahahahahahahaha... kats kinderliedjes maken... het moet niet gekker worden. Gelukkig zijn het Belgen anders zou ik me ook nog gaan schamen. Zelfs Starmaker is nog cool vergeleken met K3... bwaaaag!www.k3.be -> voor al uw K3 merchandise!
PS: K3 is voor kinderen hé! Vergeet dat niet. K3 is een productie van Studio100 (de studio van o.m. Samson, Big&Betsy, Plopsaland,...)
quote:Dat is wel zo irritant
Op zaterdag 11 januari 2003 16:42 schreef Frederic het volgende:[..]
Big&Betsy,
quote:Flikker maar op, K3 verdient een eigen forum
Op dinsdag 25 december 2001 13:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Flikker maar op, K3 verdient een eigen topic!
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 13:23 schreef MacBeth het volgende:
K3?K1 is een groot kickboks-evenement
K2 is een grote berg
K3 is een grote peuters
[Dit bericht is gewijzigd door wicker op 11-01-2003 16:50]
quote:Wat nou K3 is gewoon een belediging voor de music bizz net als de rest
Op dinsdag 25 december 2001 17:26 schreef Frenkie het volgende:
K3 is leuk, je wordt er onwijs vrolijk van.. en al die muzikale intellectuelen die het kinderpop oid noemen, moet niet zo fucking arrogant doen..Tis allicht beter dan dat gejammer van die gitaren..
quote:Ok, kan ik nog inkomen...
Op dinsdag 25 december 2001 17:26 schreef Frenkie het volgende:
K3 is leuk, je wordt er onwijs vrolijk van.. en al die muzikale intellectuelen die het kinderpop oid noemen, moet niet zo fucking arrogant doen..
quote:Dat is dus echt NIET waar
Tis allicht beter dan dat gejammer van die gitaren..
etc. etc.
zijn gewoon een zegen voor ouders, je moet eens zien wat voor magische werking deze -voor volwassenen wanproducten- op jonge kids hebben, ze zijn ineens zoooo lief en rustig
veel beter dan ritalin oid
Ja......ze zien er onschuldig uit, maar ondertussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |