Ts is een zijquote:Op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Was het een geil wijf? Die net bevallen zijn hebben meestal van die dikke lekkere sappige melktieten.
Kansloos he.![]()
Look at the bright side, je hebt je been nog, voor hetzelfde geldt was de trein gaan rijden.
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Was het een geil wijf? Die net bevallen zijn hebben meestal van die dikke lekkere sappige melktieten.
hahaha, ik ben vrouw, hetero en ik vond het allesbehalve een geil wijf, maar je zal die tieten wel leuk vinden denk ik, want die waren nogal enorm eigenlijk... Ja, enorm genoeg dat ik dat feit heb weten te onthouden..quote:Op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kansloos he.![]()
Look at the bright side, je hebt je been nog, voor hetzelfde geldt was de trein gaan rijden.
Respect.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:22 schreef Maethor_Veleg het volgende:
hahaha, ik ben vrouw, hetero en ik vond het allesbehalve een geil wijf, maar je zal die tieten wel leuk vinden denk ik, want die waren nogal enorm eigenlijk... Ja, enorm genoeg dat ik dat feit heb weten te onthouden..![]()
nee hoor, ik heb precies het juiste aantal chromosomen om een gezond mens te zijn. Ik was enkel mijn coördinatie even kwijt.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:
TS is een josti met de motoriek van Adje?
Precies, maakt het leven een beetje leuk voor de rest.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef Mickeys het volgende:
ach... zulke dingen horen erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |