Als je 30 bent is 22 graden koud.quote:
Het is nog zomer tot eind september, hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Jegorex het volgende:
De afgelopen weken was het juist prima weer, niet te koud in elk geval.
Ik verlang nu al weer naar de volgende zomer.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef zijle het volgende:
Het koelt lekker af binnen inderdaad, dus niet zeuren
Hier (twente) was het gewoon weer 29 graden.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eerst zitten we wekenlang in 30+, nu is het opeens nog maar 22 graden. Gelukkig hangt er nog een beetje warmte in huis, maar tegen het einde van de week zal ik toch weer de kachel aan moeten maken. Waarom kan het niet gewoon altijd 27 graden zijn, dat is een lekkere temperatuur om te werken en rusten.
Eigenlijk zijn het gewoon een stelletje konijnen neukertsquote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef KonijnNeuckert het volgende:
wat een ZEIK mongolen zijn nederlanders toch ook. Jezus.
Tief op, het is nu heerlijk buiten, na die hittequote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eerst zitten we wekenlang in 30+, nu is het opeens nog maar 22 graden. Gelukkig hangt er nog een beetje warmte in huis, maar tegen het einde van de week zal ik toch weer de kachel aan moeten maken. Waarom kan het niet gewoon altijd 27 graden zijn, dat is een lekkere temperatuur om te werken en rusten.
Lang geleden zeker dat je gewerkt hebtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Rare nerd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
22 graden is nog veels te warm. 10 graden of minder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |