Aangezien er op GoT geen Klussen en Wonen topics zijn kijk ik vaak op het FOK! Forum.
Zodoende... Nu mijn vraag:
De vorige bewoner van mijn (koop)huis heeft een ombouw om de meterkast gebouwd die ik totaal niet mooi vindt. (Zie foto's)
Foto 1: Hier zie je de complete ombouw met de deurtjes open.
![]()
Foto 2: Hier zie je de bovenkant van de ombouw met binnenin de elektrameter en de groepenkast.
![]()
Foto 3: Hier zie je onderkant van de ombouw met binnenin de gasmeter. Hieronder zit nog een luik en daaronder de watermeter en de KPN kabel enzo...
![]()
IWat wil ik: Een complete nieuwe ombouw voor de meters maar die moet nog wel op een bepaalde manier eraf te halen zijn want onder de vloerbedekking zit een luik met daaronder de watermeter en het ISRA punt. En de huidige ombouw is ten eerste verrotte lelijk en het is ook nog eens in erg zwaar hout uitgevoerd (qua gewicht dan) Deze ombouw is er in drie delen af te halen en dat is opzich wel te doen maar echt handig is het niet...
Ik ben zelf al heel wat aan het piekeren geweest en websites en folders etc nageplozen voor leuke ideeen maar nog niks gevonden. Er zijn ook natuurlijk geen meterkast ombouw kasten te koop in de detailhandel. Ik heb zelf al wel aan schuifdeuren zitten denken maar dan zit je met de brievenbus en de trap begint links van die lage kastjes
Aangezien er in dit Klussen en Wonen forum vast wel heel veel creatieve geesten rondlopen wil ik jullie vragen of er iemand een leuk idee heeft voor dit . Die kastjes links van de ombouw mag ook iets nieuws voor komen. Kapstok zou ik graag daar willen houden..
Ik nodig jullie hier bij uit om een creatief idee uit te denken.. Ik denk natuurlijk ook verder want het moet niet zo zijn dat ik jullie aan het werk zet en zelfs niks doe..
![]()
Alvast bedankt,