Same here... zolang de boel niet superontsoken is, dan is het goed te doen! Succes morgen!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef Frasier het volgende:
Ik heb er laatst 2 gehad en van allebei bijna niks gevoeld.
Maar is je wang of tandvlees ook echt dik of zie je er niks van?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Meneer had het over een 'flinke onsteking kerel'.
Nee zie niks, is dat positiefquote:Op zondag 30 juli 2006 16:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar is je wang of tandvlees ook echt dik of zie je er niks van?
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er pijnlijker zo een wortelkanaalbehandeling of kiezen laten trekken / uitsnijden bij de kaakchirurg?
Ik voelde niks bij de kaakchirurg, het was meer de pijn achteraf. 1 Dag half ziek geweest en een week lang aan de soep gezeten. Had de pech dat ik aan beide kanten een kies moest laten trekken / uitsnijden.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef _Arthur het volgende:
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?
Mijn wkb was zeker goed te voelen door alle verdovingen heen. Helemaal toen ze de zenuw even lekker dood gingen prikken.![]()
Hier hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?
Mijn wkb was zeker goed te voelen door alle verdovingen heen. Helemaal toen ze de zenuw even lekker dood gingen prikken.![]()
Daarna geen enkele pijn meer. Puur alleen tijdens de behandeling. En daarna ben je weer blijquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Fukjoeman het volgende:
En de pijn daarna? Ik ga vrijdag op vakantie. Mag hopen dat ik dan geen last heb op wat voor manier dan ook.
Mijn vrouw was blij dat ze het uitgesteld had tot na de vakantie, omdat in de dagen erna er een abces ontwikkelde onder de behandelde kies.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Fukjoeman het volgende:
En de pijn daarna? Ik ga vrijdag op vakantie. Mag hopen dat ik dan geen last heb op wat voor manier dan ook.
Heej helemaal top! Hopelijk helpen de ibu's een btje tegen de napijn... zie je voor nix zorgen gemaaktquote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Zo dat hebben we weer gehad. Vrijdag komt de echte vulling erin. Behandeling duurde wel ontzettend lang, 60 minuten ongeveer, maar heb niet echt pijn gehad. Na de tijd nog wel napijn, dus daar hebben we maar even een ibuprofen op genomen.
Ik was echt als de dood toen die zn vijltjes voor het eerst pakte, hij mompelde iets over 25 mm. Dus ik zette me schrap, maar viel gelukkig wel mee.
Pijn? PIJN? Muhahahahahaquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Fukjoeman het volgende:
Waarom niet meteen een vulling, was ie wel klaarquote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Zo dat hebben we weer gehad. Vrijdag komt de echte vulling erin. Behandeling duurde wel ontzettend lang, 60 minuten ongeveer, maar heb niet echt pijn gehad. Na de tijd nog wel napijn, dus daar hebben we maar even een ibuprofen op genomen.
Ik was echt als de dood toen die zn vijltjes voor het eerst pakte, hij mompelde iets over 25 mm. Dus ik zette me schrap, maar viel gelukkig wel mee.
Nah, dat doen ze dus kennelijk niet. Ze boren/slopen het ding eerst helemaal en na een paar dagen maken ze hem pas dicht. Kan er kennelijk nog smurrie/whatever uit ofzo. Dunno precies waarom. Was bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:32 schreef BocaDillo het volgende:
Waarom niet meteen een vulling, was ie wel klaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |