Same here... zolang de boel niet superontsoken is, dan is het goed te doen! Succes morgen!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:26 schreef Frasier het volgende:
Ik heb er laatst 2 gehad en van allebei bijna niks gevoeld.
Maar is je wang of tandvlees ook echt dik of zie je er niks van?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef Fukjoeman het volgende:
Meneer had het over een 'flinke onsteking kerel'.
Nee zie niks, is dat positiefquote:Op zondag 30 juli 2006 16:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar is je wang of tandvlees ook echt dik of zie je er niks van?
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er pijnlijker zo een wortelkanaalbehandeling of kiezen laten trekken / uitsnijden bij de kaakchirurg?
Ik voelde niks bij de kaakchirurg, het was meer de pijn achteraf. 1 Dag half ziek geweest en een week lang aan de soep gezeten. Had de pech dat ik aan beide kanten een kies moest laten trekken / uitsnijden.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef _Arthur het volgende:
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?
Mijn wkb was zeker goed te voelen door alle verdovingen heen. Helemaal toen ze de zenuw even lekker dood gingen prikken.![]()
Hier hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Voelde je er iets van toen dat gedaan werd?
Mijn wkb was zeker goed te voelen door alle verdovingen heen. Helemaal toen ze de zenuw even lekker dood gingen prikken.![]()
Daarna geen enkele pijn meer. Puur alleen tijdens de behandeling. En daarna ben je weer blijquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Fukjoeman het volgende:
En de pijn daarna? Ik ga vrijdag op vakantie. Mag hopen dat ik dan geen last heb op wat voor manier dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |