gewoon voor 89,95 een profieltje op een dating-sitequote:
Of je vriendin als je die hebtquote:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef whizzer2250 het volgende:
hahaha... niet om het een of ander, veel mensen ontkennen het gebruik van datingssite's... Zou toch maar heel goed gaan nadenken of je echt geen gebruik van hun hebt gemaakt...
blijven ontkennen hequote:Op zondag 30 juli 2006 16:22 schreef Chinless het volgende:
Hahah ik heb ruim 2jr vriendin, dus neej ik heb da echt nie gedaan.
Daarnaast zijn al mn email adressen bij hun niet bekend
Er is niets te ontkennen meer...quote:
wooow... dit gaat diepquote:Op zondag 30 juli 2006 16:32 schreef xE-eteoZ het volgende:
Of dit is een slimme manier om de aandacht te trekken/ reklame te maken...
Hoe voorspelbaar was het dat iemand een link naar het betreffende bedrijf in dit topic zou planten ?
Hoeveel mensen zullen op de link klikken ?
Hoeveel wanhopige mensen zwalken er op Fok! rond ? (juist !![]()
)
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef Chinless het volgende:
UPDATE: Bank verteld mij dat ze een eenmalige machtiging niet kunnen terugdraaien.
Ik moet eerst een klacht indienen (donderdag avond, dan heb ik pas tijd), die gaan ze doorsturen naar interpay, die de klacht behandeld en bij bibit payments het ga uitzoeken.
Echter was ik natuurlijk hier niet blij mee en hun verteld dat ik mijn overeenkomst bij de Rabo maar opzeg
Ja, dat krijg je als je het formuliertje verkeerd invult.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:34 schreef Chinless het volgende:
Nou niet 1 akkefietje, ik heb al meerdere malen problemen met hun gehad.
Zoals pasje wat direct wordt ingenomen door een Geldautomaat, duur het een week voor ik 1 pasje binnen krijg.
Er kwam toen niet 1 pasje, maar 3 met 2 pincodes en moest nog gaan betalen voor die 2 extra pasjes.
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je het formuliertje verkeerd invult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |