Perfect voorbeeld van wat Israel doet dusquote:Op zondag 30 juli 2006 15:21 schreef manhattan het volgende:
Ik vind je post emotioneel geladen, en kant nog wal slaan.
Precies helemaal mee eens irak,iran etc allemaal om te huilenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Klopt, Maar niet alleen Israel... dat hele gebied moet schoongeveegt worden.
Neuj Irak niet daar zijn ze juist bezig met een democratiequote:Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Precies helemaal mee eens irak,iran etc allemaal om te huilen![]()
Emotioneel oke, maar hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:21 schreef manhattan het volgende:
Ik vind je post emotioneel geladen, en kant nog wal slaan.
Wel in Israel. Ik veroordeel het vermoorden van ontschuldige kinderen en mensen ook maar het is belachelijk om te zeggen dat ze niets meer te zoeken hebben in het MO; Israel is joods grondgebied en zal dat ook blijven!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Emotioneel oke, maar hij heeft wel een punt.
Die joden zijn gewoon slecht/dom bezig met al die aanvallen.
Het zijn onschuldige burgers en ik sta volledig achter Libanon, zowiezo hebben de Joden niets meer te zoeken in het Midden-Oosten.
Israel wil graag een hek om hun land maar dat mag ook nietquote:Op zondag 30 juli 2006 15:40 schreef Enchanter het volgende:
lekker een groot hek om heen bouwen omdat midden oosten , allemaal droevige figuren die godsdienstidioten
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Israël heeft elk recht zich te verdedigen tegen een massa die vrouwen gebruikt als biologische zonen-produceer-wapens.
Net zoals Suriname vroeger Nederlands Grondgebied was.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wel in Israel. Ik veroordeel het vermoorden van ontschuldige kinderen en mensen ook maar het is belachelijk om te zeggen dat ze niets meer te zoeken hebben in het MO; Israel is joods grondgebied en zal dat ook blijven!
Gaan we ze nou vergassen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Het zit nu eenmaal in de aard van de jood om ruzie te zoeken. Ze doen al 3500 jaar lang niets anders.Madagascar is nog niet eens zo'n gek idee.
Dat gaat wat ver. Maar weer een keer goed op hun plaats zetten lijkt me geen slecht idee.quote:
Mee eensquote:Op zondag 30 juli 2006 16:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Maar weer een keer goed op hun plaats zetten lijkt me geen slecht idee.
Exact en daarom gooien we bommen op baby's!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Israël heeft elk recht zich te verdedigen tegen een massa die vrouwen gebruikt als biologische zonen-produceer-wapens.
En jij bent Ariër?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Het zit nu eenmaal in de aard van de jood om ruzie te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |