Precies.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef Furious het volgende:
Dat lag toch maar net hoe je je MMS hebt ingesteld op je telefoon/provider? Ik krijg die dingen namelijk wel direct binnen. (T-Mobile)
Oh? Ik heb ook T-mobile en daar heb ik het dus mee naar een Hi prepaid nokia 6230 gestuurd en die kreeg zo'n smsje "Ga naar hi blabla"quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef Furious het volgende:
Dat lag toch maar net hoe je je MMS hebt ingesteld op je telefoon/provider? Ik krijg die dingen namelijk wel direct binnen. (T-Mobile)
Bel vodafone en vraag of ze je het smsje willen sturen met de instellingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef vigier het volgende:
BIj mij werkt het bij Vodafone ook niet meer... Met mijn vorige Voda abo wel, ik kreeg toen na een maand of 10 een smsje met mijn instellingen. Twee maanden later nieuwe simonly (verlenging), en sindsdien gaan mmsjes weer met zo'n smsje dat ik het met een code op vodafone.nl moet gaan kijken. Waardeloos.
Vaag, misschien moet je even bellen met T-Mobile.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh? Ik heb ook T-mobile en daar heb ik het dus mee naar een Hi prepaid nokia 6230 gestuurd en die kreeg zo'n smsje "Ga naar hi blabla"
hmm ja... had ik zelf eigenlijk wel kunnen bedenken jaquote:Op zondag 30 juli 2006 14:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Bel vodafone en vraag of ze je het smsje willen sturen met de instellingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |