Nogmaals, lees je eens in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik oordeel niet, ik zeg dat ik zijn moeder begrijp. hij is de persoon om dat te ontkrachten, niet ik.
heb ik gedaan en misschien vind je de reactie van mij niet zo leuk?quote:
Een reactie hoeft niet leuk te zijn, ik kan nog 10tal andere voorbeelden noemen hoe ik verandert ben en op een junk ben gaan lijken, maar een speedjunk die iemand veroordeelt is in mijn wereld te veel van het goede.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik gedaan en misschien vind je de reactie van mij niet zo leuk?
kan me voorstellen, maar die moet je juist nog harder overtuigen van het feit dat je het niet doet of niet meer gaat doen. dat weet jij toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een reactie hoeft niet leuk te zijn, ik kan nog 10tal andere voorbeelden noemen hoe ik verandert ben en op een junk ben gaan lijken, maar een speedjunk die iemand veroordeelt is in mijn wereld te veel van het goede.
Ik begrijp jouw punt, een ex speedjunk als mijn moeder weet natuurlijk als geen ander wat de kenmerken zijn van een junk, ik ben vermagerd, veel energie, meer agressie, veel weg, veel uitgaan enz. Maar je moet echt niet onderschatten wat een afkeer ik heb gekregen voor speedgebruikers, vandaar dat het me raakt snap je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan me voorstellen, maar die moet je juist nog harder overtuigen van het feit dat je het niet doet of niet meer gaat doen. dat weet jij toch?
Boeit niet, humor houdt men op de been.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Sorry ik hoorde dat je Italiaan was vandaar Roman en Pizza, ik snap het, excuses voor mijn grapje.
Groetjes,
veldmuis
Dank je wel. Ik zal zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Lllaura het volgende:
Bij mij was het vroeger thuis ook een soap. Uit huis gaan heeft me toen veel goed gedaan. Het geeft je zoveel rust aan je hoofd. Natuurlijk kan het (financieel) wel eens zwaar zijn, maar de nadelen zullen niet opwegen tegen de voordelen. Het is heerlijk om je eigen leven te hebben en de problemen van je ouders op afstand te hebben i.p.v. er middenin te zitten.
Veel sterkte!
Bedankt voor je mooie post, ik ga zeker proberen dingen op een rijtje te zetten wat betrefd uit huis wonen, het lijkt me ook een goede oplossing. Nog maals bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef Veroniek het volgende:
Pizzakoppo, heel veel sterkte!
Ik was wel even een tijdje bezig om dit bij te lezenwat een verhalen..
Ik zou 'Het maakt ons verder niet uit hoor!' het ergste vinden..
Je bent 18 (?), dan hoort je moeder het niet goed te vinden dat je speed of wat dan ook gebruikt. En dat zou normaal gesproken toch helemaal zo zijn als het een ex speed-gebruiker is? En het verdedigen dat je niet gebruikt...pff..
Ik zou als ik jou was inderdaad, zoals vele zeggen, stappen ondernemen om uit huis te gaan. Het is niet goed voor je (sociale) ontwikkelingen, lijkt mij. Je karakter/houding is nu al, zoals je aangeeft, heel erg anders geworden. Ook voor jou is hiervoor een oplossing, het hoeft echt niet zo te zijn dat je daar blijft wonen. Ik was 15 en ik ben toen al het huis uitgegaan, en hier heb ik nog steeds geen spijt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |