Oh, dat weet ikquote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef the_idiot het volgende:
Christine, je realiseert je wel dat je zulke reacties zelf uitlokt met dit topic he? En niet te vergeten is jou startpost natuurlijk óók een tvp![]()
Verveling dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik. En de reacties boeien me op zich niet zo, maar ik snap gewoon niet WAAROM mensen hun tvp verkapt willen plaatsen, maar dan wel op zo'n manier dat het toch wel weer heel obvious is dat het een tvp is.
Ja maar het slaaaaaat toch nergens op!quote:
Ah zo zijn er wel meer dingen vaag aan mensenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik. En de reacties boeien me op zich niet zo, maar ik snap gewoon niet WAAROM mensen hun tvp verkapt willen plaatsen, maar dan wel op zo'n manier dat het toch wel weer heel obvious is dat het een tvp is.
Inderdaad ik erger me ook steeds meer aan die (verkapte) tvp's.Maar blijkbaar zijn mensen te beroerd om effe op dat mapje te drukken of zijn ze gewoon vergeten waar dat mapje voor bookmarks zit!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:28 schreef Christine het volgende:
Waarom moeten sommige mensen zo dik er bovenop leggen dat hun opmerking bedoeld is als tvp?
En dan bedoel ik de posts als:
Wat vervelend voor je pa, zeg!
Tent Van tevoren Opzetten, slim hoor
Ik krijg een tent van een vriend van mep
Zeg dan gewoon niks en gebruik je bookmarks. Of doe net alsof het geen tvp is maar een zinnige opmerking.
Nu vraag ik je: WAAROM?.
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Je vergeet de Peruviaanse kaasrolletjes.
Ook vrolijke topics mogen in KLBquote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik denk dat dit een vrolijk topic wordt.
Dat is een verkapte LVquote:Op zondag 30 juli 2006 14:57 schreef nozem het volgende:
Ik heb net een lekkere verse pot koffie gezet. Heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |