Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
WoeiSchitterend. Neerbashen die pokke kakkerlakken als je ze ziet.
Vanmiddag moet k ook ff naar de stad, doe denk ik Ajax shirt eens aan met AFCA-vest. Benieuwd hoe ze dat vinden.
Hier vlakbij in zo'n winkelcentrum zie ik ooit zo'n smeerlap met een SCF HOOLIGAN trui lopen. Wat een pauper, en die vriendin van em (of vrouw) zo'n dikke gabberwijf met witte nikes en een strakke paardenstaart![]()
Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopenof allemaal even mooi zijn,zo passé daar op af te gaan geven.. Ben zelf fan van Feyenoord
![]()
Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)
Jodinnuh dan dus hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..
Liep zeker geen leuke ajax chicks rond![]()
Joduhh Joduhh..![]()
Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:24 schreef Robinho90 het volgende:
Smerige arrogante ajacieden en het zijn vrijwel nooit Amsterdammers 8 van de 10 keer komen ze van buitenaf en als je zegt dat ajax niet presteert beginnen ze over de CLwinst in 1995 (ja,) dat is 11jaar terug.
Owjah ik weiger die club met hoofdletters te schrijven!
Laten we dit seizoen maar eens afwachten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!
In de top wel ja maar daar weet jij niets vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Laten we dit seizoen maar eens afwachten..
Spannend is het wel![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de top wel ja maar daar weet jij niets van![]()
Hup, naar het andere topic, daar zal je je vast thuisvoelen
Daarom is mn vriendin FAN van feyenoord en geen harde kernquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef BiMeWet het volgende:
Hoe triest ben je als je als ajacied een feyenoorder als vriendin hebt?
Dan ben je dus gewoon geen serieuze fan, want ik zou echt niet met zo'n kutjood kunnen wonen.
En zo'n jood ook niet met mij hoor, die zou na een week zelfmoord plegen.
Heb je gelijk in..hele discussie'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bullshit weer.
Als ik een lekker wijf zie, en ze is voor f'noord gaat ik echt niet moeilijk doen hoor. Kan alleen maar grappig zijn tijdens wedstrijden enzo.
Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En zeker op de momenten als 'onze' clubje verliest van de ander..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campo![]()
Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Het kan prima, er lopen hier (in Amsterdam) ook een paar rond, waarvan een aantal een paar hele leuke meiden. EN wat gebeurt er dus na een wedstrijd, we dollen en geinen en treiteren, en daarna lunchen we gewoon gezellig samen.
Welkom in de beschaafde wereld.
Kijk en DAT hoort erbij, jennen, zieken, treiteren.... dat maakt het competitiegevoel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongen.
Maar rellen gelukkig niet![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zitten er veel in 410 die denken keiharde kern te zijn, maar ondertussen blijf ik zoals het was in 2001, sfeer en sfeer only. Dat rellen enzo zal me gestolen kunnen worden.
En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
Toen ik sprint inzette was ie zo weg, en werd ik door zo'n burgerwacht gesommeerd meteen naar de trein te gaan![]()
Eindhoven en relschoppen![]()
Ja dus? Moet ik het zomaar pikken als iemand mij constant staat uit te schelden en dreigt van kom dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
[..]
En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?
Volgens mij vind jij het best leuk.
Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef Superheld het volgende:
Zeg dan niet dat je relletjes/vechten niet leuk vind, anders doe je het niet.
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aan
Of laat jij je alles zeggen..neem aan dat iedereen een bepaalde grens heeft?
vrouwen uitgezonderd,teminste de beschaafde![]()
hooliganquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.
Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... heroquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.
Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
Laat je eens wat beter informeren, en voor iemand die rellen niks vind denk je er wel veel van te weten he jochie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... hero![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |