abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40473857
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 07:19 schreef Camplo het volgende:

[..]

Woei Schitterend. Neerbashen die pokke kakkerlakken als je ze ziet.

Vanmiddag moet k ook ff naar de stad, doe denk ik Ajax shirt eens aan met AFCA-vest . Benieuwd hoe ze dat vinden.
Hier vlakbij in zo'n winkelcentrum zie ik ooit zo'n smeerlap met een SCF HOOLIGAN trui lopen. Wat een pauper, en die vriendin van em (of vrouw) zo'n dikke gabberwijf met witte nikes en een strakke paardenstaart
Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopen of allemaal even mooi zijn,zo passé daar op af te gaan geven.. Ben zelf fan van Feyenoord
Salsa Española
pi_40474477
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Net of alle vrouwen van een ajacied er zo fraai bij lopen of allemaal even mooi zijn,zo passé daar op af te gaan geven.. Ben zelf fan van Feyenoord
Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)
JOHNNY HEITINGA
pi_40474514
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef Camplo het volgende:

[..]

Op 1 na zijn alle feyenoord wijven lelijke grafhoeren en vrouw van scheepswerf arbeiders dus dat valt wel mee =)
Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..
Liep zeker geen leuke ajax chicks rond
Joduhh Joduhh..
Salsa Española
pi_40474545
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Vandaar dat je nu iets heb met iemand die voor Feyenoord is..
Liep zeker geen leuke ajax chicks rond
Joduhh Joduhh..
Jodinnuh dan dus hè
En jah met jou is niks mis
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:32:31 #245
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40476862
Dubbeltopic

020 vs. de rest #4
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:35:48 #246
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40476973
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 00:24 schreef Robinho90 het volgende:
Smerige arrogante ajacieden en het zijn vrijwel nooit Amsterdammers 8 van de 10 keer komen ze van buitenaf en als je zegt dat ajax niet presteert beginnen ze over de CLwinst in 1995 (ja, ) dat is 11jaar terug.

Owjah ik weiger die club met hoofdletters te schrijven!
Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!
pi_40477041
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wat jij weigert boeit ons Ajacieden weinig....we zijn toch de beste!
Laten we dit seizoen maar eens afwachten..
Spannend is het wel
Salsa Española
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:38:54 #248
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40477078
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Laten we dit seizoen maar eens afwachten..
Spannend is het wel
In de top wel ja maar daar weet jij niets van

Hup, naar het andere topic, daar zal je je vast thuisvoelen
pi_40477104
Hoe triest ben je als je als ajacied een feyenoorder als vriendin hebt?

Dan ben je dus gewoon geen serieuze fan, want ik zou echt niet met zo'n kutjood kunnen wonen.

En zo'n jood ook niet met mij hoor, die zou na een week zelfmoord plegen.
Kutkloon.
pi_40477176
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

In de top wel ja maar daar weet jij niets van

Hup, naar het andere topic, daar zal je je vast thuisvoelen

Pas er eens op.. wat ik al zei..
Laten we maar afwachten..
Salsa Española
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:41:53 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40477189
Wat een bullshit weer .

Als ik een lekker wijf zie, en ze is voor f'noord gaat ik echt niet moeilijk doen hoor. Kan alleen maar grappig zijn tijdens wedstrijden enzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40477204
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef BiMeWet het volgende:
Hoe triest ben je als je als ajacied een feyenoorder als vriendin hebt?

Dan ben je dus gewoon geen serieuze fan, want ik zou echt niet met zo'n kutjood kunnen wonen.

En zo'n jood ook niet met mij hoor, die zou na een week zelfmoord plegen.
Daarom is mn vriendin FAN van feyenoord en geen harde kern . Als je dat niet kan relativeren tja. Liefde voor de club gaat erg ver, maar niet zover dat ik mijn vriendin ervoor aan de kant schuif. En jah voor Tifosi who gives a shit?
Zitten er veel in 410 die denken keiharde kern te zijn, maar ondertussen blijf ik zoals het was in 2001, sfeer en sfeer only. Dat rellen enzo zal me gestolen kunnen worden.
JOHNNY HEITINGA
pi_40477315
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat een bullshit weer .

Als ik een lekker wijf zie, en ze is voor f'noord gaat ik echt niet moeilijk doen hoor. Kan alleen maar grappig zijn tijdens wedstrijden enzo.
Heb je gelijk in..hele discussie's
En zeker op de momenten als 'onze' clubje verliest van de ander..

En ik kan best erg zijn..Ach laten we het er op houden Ajax en Feyenoord kunnen soms best samen..
Salsa Española
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:46:56 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40477364
Het kan prima, er lopen hier (in Amsterdam) ook een paar rond, waarvan een aantal een paar hele leuke meiden. EN wat gebeurt er dus na een wedstrijd, we dollen en geinen en treiteren, en daarna lunchen we gewoon gezellig samen .

Welkom in de beschaafde wereld .
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:47:05 #255
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40477370
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

En zeker op de momenten als 'onze' clubje verliest van de ander..
Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campo
pi_40477469
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dat gebeurd bij jou wat vaker als bij campo
JOHNNY HEITINGA
pi_40477500
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Het kan prima, er lopen hier (in Amsterdam) ook een paar rond, waarvan een aantal een paar hele leuke meiden. EN wat gebeurt er dus na een wedstrijd, we dollen en geinen en treiteren, en daarna lunchen we gewoon gezellig samen .

Welkom in de beschaafde wereld .
Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongen .
Maar rellen gelukkig niet
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:53:14 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40477584
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ooit na Ajax-NAC (amstelcup 0-1 verlies) kwamen we op Eindhoven groep feyenoorders tegen. In de trein. Nou ging ook wel, alleen werd er vocaal hard heen en weer gezongen .
Maar rellen gelukkig niet
Kijk en DAT hoort erbij, jennen, zieken, treiteren.... dat maakt het competitiegevoel...

Fysiek geweld hoort niet bij voetbal, iig ZEKER niet buiten de lijnen...

Wat schiet je ermee op, behalve dat je je club onnodig schade toebrengt? Denken die hersenlozen nou echt dat Kuyt denkt : Tof, ze hebben een Ajacied geschopt, nu maak ik er een extra?

HIj zal het alleen maar (marginaal ok) in zijn portemonaie zien als er weer eens een fikse boete is, en inkomstenderving uit spelen zonder publiek etc..

Met rellen benadeel je je EIGEN club....
Get woke, go broke!
pi_40477768
Doen ze zeker er is alleen een selecte groep die daar anders over denkt. Enige nadeel vind ik dat je voor beetje vuurwerk (knallen zijn vet, fakkels ook) al snel ook vervolgd wordt als een ware crimineel. De echte hooligans blijven toch altijd wel komen helaas. However, een Ajacied die klappen krijgt door andere supp die kom ik denk ik wel te hulp, al dan niet met geweld. Politie raak ik echter met geen vinger aan . Ben vorig jaar opgepakt (onterecht) en dat is geen pretje ^^
Strafblad kan ik ook niet gebruiken dan ben ik meteen klaar met de KMA namelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_40477926
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

Dream on..
Salsa Española
pi_40478022
AJAX
Iemand die vanavond gaat ?
pi_40478152
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Camplo het volgende:

[..]
Zitten er veel in 410 die denken keiharde kern te zijn, maar ondertussen blijf ik zoals het was in 2001, sfeer en sfeer only. Dat rellen enzo zal me gestolen kunnen worden.
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
Toen ik sprint inzette was ie zo weg, en werd ik door zo'n burgerwacht gesommeerd meteen naar de trein te gaan

Eindhoven en relschoppen
En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?
Volgens mij vind jij het best leuk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40478227
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:10 schreef Superheld het volgende:

[..]

[..]

En dan de sprint inzetten? En dan 'lachen' over eindhoven en rellen?
Volgens mij vind jij het best leuk.
Ja dus? Moet ik het zomaar pikken als iemand mij constant staat uit te schelden en dreigt van kom dan?
Als ik geen Ajax related kleding aanheb pak ik hem ook hoor. Dus nu net zo.
JOHNNY HEITINGA
pi_40478286
Zeg dan niet dat je relletjes/vechten niet leuk vind, anders doe je het niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40478459
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef Superheld het volgende:
Zeg dan niet dat je relletjes/vechten niet leuk vind, anders doe je het niet.
Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aan
Of laat jij je alles zeggen..neem aan dat iedereen een bepaalde grens heeft?

vrouwen uitgezonderd,teminste de beschaafde
Salsa Española
pi_40478548
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Dat hoef je toch ook niet leuk te vinden,,maar soms ontkom je er niet aan
Of laat jij je alles zeggen..neem aan dat iedereen een bepaalde grens heeft?

vrouwen uitgezonderd,teminste de beschaafde
De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.

Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
pi_40478783
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:

[..]

De mensen die niet van vechten houden zullen veel pikken, en 9 van de 10 x pas als ze klappen krijgen (terug) vechten.

Iedereen die eerder aanvalt vind vechten diep in zijn hart echt wel kick, ik zelf vind het wel leuk dus mijn antwoord kun je wel raden.
hooligan
pi_40478896
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef Superheld het volgende:

[..]

Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... hero
JOHNNY HEITINGA
pi_40478946
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

Meer dan wat rond rennen om je eigen stadion en vluchte als er wat hekken platgaan in Breda doe jij echter ook niet... hero
Laat je eens wat beter informeren, en voor iemand die rellen niks vind denk je er wel veel van te weten he jochie.

Maargoed blijf maar lekker ontkennen hoor, mij ook best.
pi_40479019
ik schijt op nak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')