Lol?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Niet om het een of ander... maar meen me te herinneren hier eens een opname van jouw stem te hebben gehoord en je bent zelf bepaald geen stadsjongen volgens mijquote:
Tja feiten vallen niet te ontkennen......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.
Clownquote:PSV staat ook dik boven Ajax
Valt mee toch, ok de laatste 2 jaar kampioen en 1x halve finale CL.Maar Ajax pakt ook z'n prijzen, o.a de JC schaal en beker tegen psv.Daarbij ambieert Ajax de Europese top.Maar goed, ik wil best toegeven dat psv op het moment de betere is.quote:
Amen, zo ben ik ook meegenomen door m'n vader destijds.Kan me niet eens meer herineren dat ik geen Ajacied was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
je wordt ook supporter van een club vanwege de ambities.![]()
![]()
Jezus, het gaat om het gevoel. Ik ben al vanaf mijn 5de meegenomen naar Utreg door mijn vader. Dan ben je voor die club, ook al hebben ze geen geld, geen ambities of geen groot verleden.
JAAKKE ROT OP!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook geen moeite mee om toe te geven dat PSV recentelijk de zaakjes beter voor elkaar heeft. Blame ons ballen/hockey bestuur...
Ligt aan Jorien.... Hij zou eigenlijk volgend jaar aftreden, maar ik kreeg in mail van Chris Woerts met daarin dat Jorien nog niet aan aftreden dacht voorlopig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
feyenoord geen geld.... altijd hetzelfde kutsmoesje
Feit is dat jorien om wat voor reden dan ook niemand wil laten weten hoeveel geld ze nou echt hebben. Het zou ook wel erg apart zijn als een club als feyenoord (grootste merchandising in NL bijvoorbeeld) geen geld bij elkaar kan krijgen. Geloof er eerlijk gezegd niks van.
Maar het is een makkelijk excuus natuurlijk.
Zou je willen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
ik speelde net al getto met je moeder nerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.
Veel wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaja, alles ligt aan Jorien.
Goed verwoord.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
![]()
Jezus, het gaat om het gevoel. Ik ben al vanaf mijn 5de meegenomen naar Utreg door mijn vader. Dan ben je voor die club, ook al hebben ze geen geld, geen ambities of geen groot verleden.
NAC ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Juist ja, ook al blijken sommige te denken dat het nog steeds dat het om de spelers & de resultaten gaat en die snappen dan ook niet dat je blijft gaan al gaat het minder...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
![]()
zoals bij ajax bedoel je ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Juist ja, ook al blijken sommige te denken dat het nog steeds dat het om de spelers & de resultaten gaat en die snappen dan ook niet dat je blijft gaan al gaat het minder...![]()
Overal heb je ze...quote:
Precies, erg irritant van die gasten die een beetje tof lopen te doen bij Utrecht-Ajax, maar vijf minuten voor tijd weggaan om de rustige bus naar huis te halen en vervolgens geen enkele wedstrijd verder komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |