Ah de grote kale leider spreekt.........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ging voetballen vanavond, staat er zo gozer met een ajax shirt bij gadverdamme
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Af en toe zo'n oeloe-boeloe stamhoofd in de metro met een feyenoord pet. Waarschijnlijk gekregen in ruil voor z'n dochter. Laat dan maar zitten chief.
Maar daar noem je dan ook ff een club ..quote:Zie hier ook zelden mensen in den haag shirts e.d.
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?
Iedereen is ze liever kwijt dan rijk, behalve de club zelf.
Verder een vrij matig topic, maar een mogelijk antwoord zou kunnen zijn dat de nieuwe uit-shirts er best aardig uitzien.
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft wel aan wat een trieste jostiaanhang 020 heeft.
In R'dam zie je dat niet hoor.
Al die buitenlanders, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Gut, gut, gut, dacht die BiMeWet een vriendje gevonden te hebben die het eensch is met hem, blijkt hij hier toch eventjes vies tegengesproken te wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in de tijd dat ik rotterdam werkte meer Ajax shirts gezien dan dat ik er hier van feyenoord zie.
Dus je stelling lijkt me sowieso niet helemaal correct.
EENSCH !!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:05 schreef dennisreijbroek het volgende:
er wordt maar 1 club in dit land kampioen en dat is ajax
psv
psv
inderdaad ajaxquote:
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
negers ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Wesfrdam het volgende:
zoiezo alle jongeren met voetbalshirts zijn kansloos
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik mag als Ajacied, feyenoord meer dan die kansloze calimero's uit eihoven.feyenoord heb tenminste een echt stadion, echte supporters en uitstraling, en psv..........tja niks van dit eigenlijk.
Zo zie je maar weer dat al het goede (hoe weinig het ook mag zijn) aan de Maas van buiten komt.quote:
Hahahaha laat die wanabee tupac met wijde kloffie maar in zn waardequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef manny het volgende:
[..]
ga getto spelen, met je nep avatar, mafkees.
Op het gebied van uitstraling tegenwoordig bijna wel... maar net niet helemaal. Maar ja, in de kuip is het ook al jaren weinig meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Lol?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:11 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, eigenlijk kan je psv dus met ajax vergelijken![]()
Niet om het een of ander... maar meen me te herinneren hier eens een opname van jouw stem te hebben gehoord en je bent zelf bepaald geen stadsjongen volgens mijquote:
Tja feiten vallen niet te ontkennen......quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
psv staat qua ambities en prestaties over de afgelopen jaren iig SAMEN met Ajax heel dik boven f'noord.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
PSV staat ook dik boven Ajax. Feyenoord heeft wel ambities, maar geen geld.
Clownquote:PSV staat ook dik boven Ajax
Valt mee toch, ok de laatste 2 jaar kampioen en 1x halve finale CL.Maar Ajax pakt ook z'n prijzen, o.a de JC schaal en beker tegen psv.Daarbij ambieert Ajax de Europese top.Maar goed, ik wil best toegeven dat psv op het moment de betere is.quote:
Amen, zo ben ik ook meegenomen door m'n vader destijds.Kan me niet eens meer herineren dat ik geen Ajacied was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:22 schreef KansloosForEver het volgende:
je wordt ook supporter van een club vanwege de ambities.![]()
![]()
Jezus, het gaat om het gevoel. Ik ben al vanaf mijn 5de meegenomen naar Utreg door mijn vader. Dan ben je voor die club, ook al hebben ze geen geld, geen ambities of geen groot verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |