En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de Ajacieden maken grapjes, de f'noorders promoten rammen en slaan..
Simpele zielen...
Die mischien niet de rest welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef manny het volgende:
ajax heeft al jaren geen succes meer behaald en is vorig jaar 5e geworden, dus deze supporters zijn in ieder geval geen meelopers.
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef manny het volgende:
hehe, wat lees ik nou in die feyenoord advertentie: een 11 wedstrijden kaart ?
Een seizoenkaart voor de eerste seizoenshelft ofzo ?
Ken jij het alfabet niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En ondertussen staat PSV gewoon weer bovenaan...
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nacquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij zelf 11-wedstrijden uitzoeken oid...
Zodat je wedstrijden als Feyenoord-RBC niet hoeft te gaan, een kaart voor de échte neppert.![]()
kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jaaa, dat was een hele goede![]()
Apart. Wist niet dat die bestond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dan heb je er toch geen flikker aan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Euh, juist wel. Die 11 wedstrijdenkaart is alleen voor non-risico wedstrijden. Dus wedstrijden tegen ajax, psv, utrecht, den haag en nog twee andere (az, nac) kunnen die mensen niet bezoeken.
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan heb je er toch geen flikker aan...![]()
Wie koopt er nou zo'n ding.
Is voor het eerst dit seizoen. In de Verenigde Staten is zoiets vrij normaal bij bijvoorbeeld het basketbal.quote:
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dagjesmensen. Zie je toch wel vaker met dat soort wedstrijden, dat alle vakken rondom het uitvak zijn bezet, vanwege losse verkoop. Bied ze nu gewoon zo een seizoenskaart aan en ze hoeven die losse kaarten niet te kopen. Denk ook dat het een experiment is om te zien of er vraag naar is.
[..]
Tijdens wedstrijden tegen Groningen ofzo wordt er ook heel wat afgekankert in de Kuip, eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook is omdat mensen de sfeer tijdens die risico wedstrijden niet trekken, als jj met je zoon naar Feyenoord gaat en er zit zo'n aardappel naast je de hele tijd kankerjoden dit en kanker dat te roepen dan zou ik me kunnen voorstellen dat je daar liever niet meer heen gaat. Bovendien is de kans op een overwinning redelijk groot natuurlijk bij die 11 wedstrijden.
In Den Haag zie ik ze wel onder allochtonen en af en toe bij kleinere kinderen. Zelden iemand in een Ajax shirt die bijvoorbeeld 18 is en van "nederlandse" komaf. Lijkt me ook onverstandig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zie vrijwel nooit mensen in Ajax-shirtjes
wij vroegen ons ook al af wat er aan de hand was, liepen allemaal ajax idioten door villa arena (naast de arenaquote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef daaaaan het volgende:
Goh, Ajax doet een paar leuke aankopen en opeens lopen al die boeren weer in een Ajax-shirtin de stad, op het terras, op straat : overal. En dat terwijl toen ze begin dit jaar 7e stonden niemand dood in zo'n ding gevonden wou worden.
Meelopers, Ajax wordt toch geen kampioen
Wat kan een Ajax supporter er aan doen dat 80% van die provincialen kneuzen zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:38 schreef BiMeWet het volgende:
Ajax staat negende in de competitie, raakt zelfs in het rechterrijtje, en iedereen loopt ineens rond in een AZ shirt.
Nu met aankopen als stam (), waarmee ze niets gaan presteren - ook al weten ze dat zelf nog niet - durven ze ineens weer met de dreft-wasmiddel t-shirts rond te lopen.
![]()
Sure, Blind kon wel tien situaties opnoemen waarin Ajax was 'benadeeld'. Dat interview lijkt me nou het schoolvoorbeeld van wat Ajacieden een Calimero noemen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:19 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
bijna huilend? Huilend wordt eerder geassocieerd met het trillend in een hoekje staan janken. In tegenstelling tot dat liep hij naar de scheids toe om verhaal te halen en zijn oordeel erover te geven. Weet niet wat voor onzin jij dus uitkraamt (lees: Je bent vast een teletekst/ De Telegraaf-supporter)![]()
wauw wat een openbaringquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef Huppelei het volgende:
AJAX ZUIGT OOK FUCKING HARD!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |