Laat m'n vriendin lekker voor feyenoord zijn? Mag dan wel de Ultra kant van Ajax aanhangen, tgaat niet zover dat ik mn vriendin ervoor wegdoe omdat ze voor feyenoord is.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Cart_man het volgende:
Camplo, sukkel. Noemt zich ajacied en gaat met een Feijenoorder. Ze zouden je bij de arena het licht uit de ogen moeten schoppen daarvoor.
Kuttopic trouwens.
28 augustus vorig jaar wat minder.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wel leuk, zo'n 'kakkerlak' als vriendin, ofniet
Toen vond hij het zeker minder een ajacied te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
28 augustus vorig jaar wat minder.
14 februari ook.
Na de playoffs had ik groot plezier (en 3 dagen geen sex![]()
![]()
)
![]()
Hahaha jah op dat gebied welquote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toen vond hij het zeker minder een ajacied te zijn..
Logisch ook![]()
Je moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Laat m'n vriendin lekker voor feyenoord zijn? Mag dan wel de Ultra kant van Ajax aanhangen, tgaat niet zover dat ik mn vriendin ervoor wegdoe omdat ze voor feyenoord is.
Zou wat wezen, als elke vrouw die niks om voetbal gaf geen man wou die er wel wat omgaf. Dan werd het vechten voor die paar mannen die overbleef.
Tifosi, woei.quote:
Op sportschoenen lopen als je niet sportquote:Op zondag 30 juli 2006 18:42 schreef Kassaa het volgende:
In een voetbalshirt lopen als je niet voetbalt.
niemand blijkbaar, daarom is de kuip altijd ook zo dood en saaaaaaaiquote:
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Brooklyn het volgende:
[..]
niemand blijkbaar, daarom is de kuip altijd ook zo dood en saaaaaaai(behalve als AFCA er weer eens op bezoek komt)
Nee hoor, wij Ajacieden maken geen ruzie...wij vinden het alleen maar grappig dat er steeds meer calimero's bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn de Feyenoord en Ajax stumperds weer ruzie aan het maken
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
En je vriendje is een Ajax hooligan (dat denkt hij).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
0-1 Rosalesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
OOk al ben ik dan voor Feyenoord en niet geheel onpartijdig, eerlijk is eerlijk in de kuip is er altijd een betere sfeer. dus ben het helemaal met je eens![]()
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:16 schreef Cart_man het volgende:
Dat waren de plee-offs. Tellen niet mee.
Je hebt het vast en zeker over het moment dat Feyenoord uitgeschakeld werd en dat dat groepje Ajacieden overbleef in dat vak feestend en zingend. Niemand was er meer, enkel het groepje uit Amsterdamquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kom nou, als niet ajax of feyenoord supporter kan ik wel zeggen dat de sfeer in de kuip stukken beter is dan in de arena. Vooral vorig jaar was de arena vaak maar halfvol; bovendien is het een koekblik, en klinkt dat ook zo. Tja jammer maar helaas, zo is het nu eenmaal. Indrukwekkend groot hoor die arena, maar alleen sfeervol als ie vol zit, en ajax is nou eenmaal geen real madrid of barcelona, waar het altijd vol is...
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2x in 1 week feyenoord vernederen....dat staat voor eeuwig in de boeken![]()
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat telt niet, wat die boeken ook zeggen.
Boeit die dvd nou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor jullie niet, dat snap ik..........voor de rest van nederland wel hoor![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.quote:
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Dat MEEN je niet?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Het grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.![]()
Hahaha, FOUT!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Eerst lopen pronken met de overwinning en vervolgens neergemaaid wordenHet grappigste van alles was dat je na die vernedering de dvd gratis (lees: voor nop) kreeg bij het nemen van een seizoenkaart.
![]()
Het was bijzonder dom, ja. Ik zit er niet mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die dvd is misschien wel het allermooiste van alles....vlak voor de playoffs zo'n dvd uitbrengen en dan 2x in 1 week vernederd worden....das gewoon humor met de hoofdletter H.
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vindenquote:
Man, man. Zo triest kakkerlakken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellen, zat al ff op www.kakkerlakken.tk te zoeken, de toch altijd kritische supportters site maar kon daar ook niets op vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |