Hier issiequote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef Baklap het volgende:
Een tijdje geleden had elke Feyenoorder het over een dvd, je zag m overal. Tegenwoordig zie ik ze niet meer?
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef Baklap het volgende:
Een tijdje geleden had elke Feyenoorder het over een dvd, je zag m overal. Tegenwoordig zie ik ze niet meer?
Komt omdat je homo bentquote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
Voetbal
Ik vind het in principe niet zo rofls
Owja godverdomme gans vergeten gek !quote:
Dat je het ff weetquote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Owja godverdomme gans vergeten gek !
Alleen stoere hetero's kijken voetbal he gek
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Nega het volgende:
1: Ajax wordt wel kampioen, en 2: Ik liep ook voor de aankopen al in een Ajax-shirt.
Jah, dus bek dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef PsyCha het volgende:
boeiend
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Echt fout als je in een andere ''voetbal'' regio met een Ajax shirtje aan gaat lopen. Dan ben je dus echt een successuporter, of zit je nog op de basisschool.
Ooit wel eens bij nagedacht dat sommige clubs een landelijke aantrekkingskracht hebben?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Echt fout als je in een andere ''voetbal'' regio met een Ajax shirtje aan gaat lopen. Dan ben je dus echt een successuporter, of zit je nog op de basisschool.
successupporter! Behalve dan dat Feyenoord geen successen boekt.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij nagedacht dat sommige clubs een landelijk aantrekkingskracht hebben?
Ik ga al vanaf mijn 7e om de 2 weken naar Feyenoord (soms een uitwedstrijd) vanuit Nijmegen.
Ben ik dan ook een successupporter?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:30 schreef Baklap het volgende:
[..]
successupporter! Behalve dan dat Feyenoord geen successen boekt.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |