Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef daaaaan het volgende:
Ik leg misschien teveel nadruk op het feit dat het Ajax-shirts zijn. Als ik overal van die meelopers zag met shirts van een andere club of van m'n eigen club had ik me er ook aan geirriteerd.
een M van meeloper op zn shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
Aan z'n Ajax-shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.
Praat weer of ie er verstand van heeft. Hoeveelste worden de rotterdammers dit jaar?
Prijzen kennen ze ook niet meer![]()
Kan me toch herinneren dat je wel voor een Feyenoordgirl gaat,quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha, hoor hem gefrustreerde rotterdamse kameel.
Praat weer of ie er verstand van heeft. Hoeveelste worden de rotterdammers dit jaar?
Prijzen kennen ze ook niet meer![]()
Als hoogmoed voor de val komt, dan zijn ze in rotterdam toch al akelig lang aant vallenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:10 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Lange leve de play offs niet?
Precies! (zegt de Friesquote:Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef RijstNatie het volgende:
PSV uit Eindhoven zij zijn de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |