quote:Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sowieso in een voetbalshirt lopen als je niet naar het stadion gaat is voor paupers
Dat lijkt me niets voor Ajacieden...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Of ze proberen hun club een hart onder de riem te steken omdat he tvorig jaar nou niet bepaald lekker ging, en ze zo laten zien dat ze nog steeds achter hun club staan.
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sowieso in een voetbalshirt lopen als je niet naar het stadion gaat is voor paupers
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:10 schreef daaaaan het volgende:
Ik leg misschien teveel nadruk op het feit dat het Ajax-shirts zijn. Als ik overal van die meelopers zag met shirts van een andere club of van m'n eigen club had ik me er ook aan geirriteerd.
een M van meeloper op zn shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
Aan z'n Ajax-shirtquote:Op zondag 30 juli 2006 14:15 schreef Katana het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens wanneer iemand een meeloper is?
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Bekijk het van de positieve kant: Nu zijn ze makkelijker te herkennen, wat het werk van de Hezbollah ook weer een stuk eenvoudiger maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |