abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181343
Eigenlijk mis ik een nederlands-talig forum over Fantasy-Roleplay. Hoor ik ook vrij weinig mensen over. (Tenzij er een computerversie beschikbaar is... )

Waar zijn de AD&D'ers, de Warhammeraars, de GURPS'ers, de MERP'ers en de rest?

If you have a difficult task, give it to someone lazy ... that person will find an easier way to do it.
  Admin maandag 2 augustus 1999 @ 17:33:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_181344
En die termen betekenen ?!?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_181345
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag
pi_181346
Fantasy-roleplay is een genre van een game, Danny. Geen goed idee om daar een forum van te maken. Want dan zou er ook weer een strategy, RPG, enz forum moeten komen. Ik denk ook dat het dan een dooie forums zullen worden.
  Admin dinsdag 3 augustus 1999 @ 05:30:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_181347
Ik weet wel wat Fantasy en Roleplaying games zijn hoor
Het ging mee over AD&D, GURPS en MERP waar ik zo snel ff geen naam van een spel of wat ook aan kan koppelen...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_181348
ok, ok

Zelf weet ik ook niet wat die andere termen betekent. Alleen Warhammeraars, en AD&D komt bekent voor

[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN (Datum 04 Augustus 1999).]

pi_181349
> Het ging mee over AD&D, GURPS en MERP

AD&D: Advanced Dungeons and Dragons. Een der eerste en grootste roleplay-systemen voor fantasy-settings.

MERP: Middle-Earth RolePlay system. De Tolkien-setting als een rollenspel. Vrij goede miniatuurtjes...

Maar mijn favoriete versie:
GURPS: Generic Universal RolePlaying System. Een "Lite" versie kun je vinden op www.sjgames.com/gurps/lite/ en ik raad het systeem dan ook iedereen aan die geen Hack&Slash systeem wil gebruiken.

If you have a difficult task, give it to someone lazy ... that person will find an easier way to do it.
  woensdag 15 mei 2002 @ 23:38:48 #8
27405 Zoor
Our shaqarava is powerful
pi_4211554
Icewind Dale vind ik leuk. Morrowind ook.
You will serve our needs...
  woensdag 15 mei 2002 @ 23:51:13 #9
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4211797
topickick
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')