SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'imagination au pouvoir!
en het is nog verboden ook..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hallo! Ja, jij daar! Met je gepimpte auto! En je lelijke veel te grote aan alle kanten uitstekende spoiler. Niet dat ik de spoiler uitstekend vind, maar hij steekt aan alle kanten uit, uitstekend dus.
Het ziet er gewoon niet uit! Daarnaast is het absoluut niet nodig, vrees niet, je Astra uit 1985 vliegt heus niet weg zonder spoiler.
Je rijdt voor lul!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
Uitstekend is inderdaad verboden, daarnaast zijn spoilers met scherpe delen sowieso verboden meen ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:11 schreef murp het volgende:
[..]
en het is nog verboden ook..
laatst gezien bij wegmisbruikers...![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uitstekend is inderdaad verboden, daarnaast zijn spoilers met scherpe delen sowieso verboden meen ik.
Maar hoe dan ook, het ziet er echt niet uit, zo'n picknicktafel achterop je Astra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Oude lay-out is uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat ziet dat er vreemd uit als je de oude-oude layout gebruikt zeg!
In de nieuwe ook gewoon hoor..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat ziet dat er vreemd uit als je de oude-oude layout gebruikt zeg!
Heb jij een spoiler op je Colt?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja als een spoiler buiten de carosserie steekt mag het idd niet. En anders: KIJK EFFE LEKKER DE ANDERE KANT OP DAN!
4x geprobeerd te lezen wat er nou stondquote:
hehe, ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
4x geprobeerd te lezen wat er nou stond![]()
Ik heb er wel een op mn Deltaquote:
* DemonRage heeft wel een dakspoilertje op z'n Colt... maar zo kwam die uit de fabriek rollen.quote:
Ja ik heb een spoiler op mijn Colt maar het is een Hatchback dus daar heeft TS geen last vanquote:Op zondag 30 juli 2006 12:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage heeft wel een dakspoilertje op z'n Colt... maar zo kwam die uit de fabriek rollen.
Mitsubishi rulez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |