Ik neem aan dat dat d of t moet zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
so what dat iemand eens een d ot verkeerd heeft. hebben we allemaal wel eens is het niet?
maar nee natuurlijk moet een half topic worden verneukt met kneusjes die dat natuurlijk even willen laten weten. zo van, kijk mij eens hoe goed ik dat kan
flikker dan lekker op naar TTK, en ga daar de geile taalkneus uithangen.![]()
taalpuristjes die zelf ook taalfouten maken![]()
![]()
Mensen die over andere mensen klagenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef S1nn3rz het volgende:
so what dat iemand eens een d ot verkeerd heeft. hebben we allemaal wel eens is het niet?
maar nee natuurlijk moet een half topic worden verneukt met kneusjes die dat natuurlijk even willen laten weten. zo van, kijk mij eens hoe goed ik dat kan
flikker dan lekker op naar TTK, en ga daar de geile taalkneus uithangen.![]()
taalpuristjes die zelf ook taalfouten maken![]()
![]()
ah, anderen wekken nooit irritaties op bij jou. dus je beschikt over geen emotie.quote:
ja en?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die geen hoofdletters gebruiken![]()
je kunt ook gewoon je bek houden zonder in elk topic aan te geven dat er ergens een taalfoutje zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef veldmuis het volgende:
Zonder fouten typen dan, heeft niemand iets te verbeteren, hoef jij je niet te ergeren, scheelt hartkwalen en hartfalen, iedereen blij, ideale wereld, geen oorlog, Balkenende aan de top, geweldig!
Wat vriendelijk. Ik zal het nu zeker overwegen! Werkelijkwaar!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon je bek houden zonder in elk topic aan te geven dat er ergens een taalfoutje zit.
iedereen maakt wel eens een fout, soms door snel typen en soms ook wel omdat ze niet weten of iets met een d of t moet.![]()
Ik merk het!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Molluck het volgende:
Ik maak zelf nooit taalfouten en al helemaal niet tegen de d of t...
Typefout.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:55 schreef Molluck het volgende:
Ik maak zelf nooit taalfouten en al helemaal niet tegen de d of t...
Wat trouwens helemaal kansloos is zijn die taalkneuzen die hun onkunde afschuiven op een typfout
het weas niet tegen jou gerichtquote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat vriendelijk. Ik zal het nu zeker overwegen! Werkelijkwaar!
juist dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Typefout.![]()
Mensen die in een post waar ze over hun eigen taalkunde pochen een fout maken.
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:57 schreef Adelante het volgende:
Er is een verschil tussen ABN en WLM taal, hoor
inlik topic?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hij/zij is gewoon een triesteling, veldmuis!
wat jij?
Ik weet nooit hoe dat werkt! Het schijnt dat je op een gegeven moment dan gaat neuken, maar hoe je op dat moment komt weet ik niet.quote:
ja, doe dat maar lekker via msn, icq, hotmail, gmail, wanadoo, orange, chello ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe dat werkt! Het schijnt dat je op een gegeven moment dan gaat neuken, maar hoe je op dat moment komt weet ik niet.
je zoekt meelopertjes ??quote:Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hij/zij is gewoon een triesteling, veldmuis!
wat jij?
Volgens mij mist er een punt achter je laatste zin. Hoofdletters en interpunctie is inderdaad okay, trouwens.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef RainofDeath het volgende:
Hoofdletters en interpunctie zijn oke, maar dat die taal-mafia leden nou in elk topic elk woord gaan uitpluizen op een eventuele spelfout? Ik kots op die users:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |