Gewoon weggaan en zeggen ik kap ermee kneuzenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
dat nog net wel. Maar ik zit op het werk continue in de zenuwen wetend dat ze binnen nu en 5 sec weer gaan uitvallen tegen mij. Nou dat belemmert mij om mijn werk goed te kunnen doen EN ik ben gewoon te bang om iets fouts te doen omdat ik alleen maar over mijn kop krijg. Volgens mij denken die: Owww tis toch maar een vakantiewerker, zeik maar lekker af ofzo.
Nou het is een vakantiebaantje zoals hij zelf zegt, en voor een uitkering moet je toch minimaal 26 weken of is het tegenwoordig 39 weken gewerkt hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:13 schreef B4stard het volgende:
Gewoon nog 1 dag gaan werken en zeggen dat je daarna niet weerkomt i.v.m werksfeer.
Alleen als je ontslag neemt heb je geen recht op uitkering, mocht je dat eventueel nodig hebben.
Jezus man je ben toch geen mietje?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ja maa rik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, bellen, mailen whatever. Ik ben gewoon superbang dat ze kwaad gaan worden ofzo?
Ok ook al worden ze kwaad ze mogen je niks doen en je ziet ze toch niet meer.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ja maa rik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, bellen, mailen whatever. Ik ben gewoon superbang dat ze kwaad gaan worden ofzo?
kunnen ze toch zeggen? ik zie ze tog nooit meerquote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Een brief sturen kan ook maar als je zelf langsgaat en hem met de feiten confronteerd ben je een echte vent en die baas van je niet. anders zeggen ze wat een watje een brief sturen
nou het gaat mij erom dat ik weg ben daar. Ze zullen toch wel wat zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:45 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Ja oke maar ging mij om je eigenwaarde laat zien dat je shcijt aan ze hebt
Oke dan,quote:Op zondag 30 juli 2006 12:46 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
nou het gaat mij erom dat ik weg ben daar. Ze zullen toch wel wat zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |