De spaties staan soms op wat onlogische plaatsenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:49 schreef Duiker_21 het volgende:
Ga eerst eens leren typen, anders krijg je nooit een fatsoenlijk baantje.
Verder kan je baas natuurlijk gewoon de tyfus krijgen, hij had je gewoon beter moeten opleiden
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:50 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
sorry duiker, ik kan heus wel normaal typen. Ik ben gewoon ook net wakker en nog steeds een beetje trillerig. hehe wel coole reactie:P
Maar hoe zou ik het dan het beste kunnen zeggen?
btw toen ik zaterdag thuis kwam wa sik gewoon totaal overstuur. Heb kalmeringsmiddel moeten drinken om enigszins rustig te worden
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De spaties staan soms op wat onlogische plaatsen![]()
Het duurde een paar tellen, voordat ik dit begreepquote:HEt was zoe rgd at ik helemaal ..
hehehe sorryquote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Het duurde een paar tellen, voordat ik dit begreep
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Hey jongens ik heb dus al 4 weke vakantiewerk dat me allerminst bevalt. Zaterdag was het echt erg, ik kon gewoon helemaal niks goeds doen en alles wat ik deed is fout. Op alles kreeg ik kritiek en iemand anders vertelde me dat iedereen vind dat ik niet goed werk:S:S(ik heb het zweet letterlijk op mn gezicht staan).
...
Stoer, 's nachts feesten en overdag je collega's voor de voeten lopen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Hey guys ik had van de week iets bizars meegemaakt en wou ff weten wat het was.
Ik kwam terg van uitgaan rond 5 uur. Ik was volkomen nuchter maar wel doodop want ik had al 8 uur gewerkt. Ik was dus echt kapot en het was al laat.
...
hahaa dat was van de zaterdag op de zondag en de zondag heb ik vrijquote:Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Stoer, 's nachts feesten en overdag je collega's voor de voeten lopen!![]()
Het is werk man! Je hoort geld te krijgen. Je krijgt niets?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
neenee geen pallets sorteren. Ik doe bakkerswerk dat is dus elke dag om 5 uur op tot in de middag. IK werk me naad uit het lijf en krijg er gewoon niets voor terug. Nog geeneens een klein beetje respect ofzo.
Respect!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:00 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
hahaa dat was van de zaterdag op de zondag en de zondag heb ik vrij
dat nog net wel. Maar ik zit op het werk continue in de zenuwen wetend dat ze binnen nu en 5 sec weer gaan uitvallen tegen mij. Nou dat belemmert mij om mijn werk goed te kunnen doen EN ik ben gewoon te bang om iets fouts te doen omdat ik alleen maar over mijn kop krijg. Volgens mij denken die: Owww tis toch maar een vakantiewerker, zeik maar lekker af ofzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is werk man! Je hoort geld te krijgen. Je krijgt niets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |