abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40317505
Hey jongens ik heb dus al 4 weke vakantiewerk dat me allerminst bevalt. Zaterdag was het echt erg, ik kon gewoon helemaal niks goeds doen en alles wat ik deed is fout. Op alles kreeg ik kritiek en iemand anders vertelde me dat iedereen vind dat ik niet goed werk:S:S(ik heb het zweet letterlijk op mn gezicht staan).

Aangezien ik nog in de proeftijd ben kan ik dus gewoon ontslag nemen op grond van "collega's zijn kut". Ik heb het echt gehad. HEt was zoe rgd at ik helemaal niet meer kan slapen en dus ook niet in staat ben mijn werk nog goed t ekunnen doen. Ik ben alelen zo bang dat mijn bazen gaan uitfreaken als ik het zeg:S (iets dat ik raar vind want als ik tog niets goeds kan doen, hoef ik ook neit meertte komen , logisch toch).

Soortgelijke ervaringen of hints hoe ik dit het beste kan aanpakken? Want ik heb het echt he-le-maal gehad.

Bedankt en met vriendelijke groet
Life is a witch and then u fly
pi_40317549
Schijt hebben aan je baas! Die hoef je na het nemen van je ontslag toch niet meer te zien.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 30 juli 2006 @ 11:47:28 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40317589
In je proeftijd kan je nog weg. Maar worden als sorry stop er mee is niet zo moeilijk toch. Of SMS je baas even.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:47:30 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40317590
in het ergste geval freakt je baas... so what Wat zou hij kunnen doen? je nog een keer ontslaan?

Gewoon bellen en zeggen dat je niet meer komt..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 30 juli 2006 @ 11:49:33 #5
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_40317653
Ga eerst eens leren typen, anders krijg je nooit een fatsoenlijk baantje.

Verder kan je baas natuurlijk gewoon de tyfus krijgen, hij had je gewoon beter moeten opleiden
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:49:55 #6
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40317669
Niet teveel nadenken TS, gewoon ontslag indienen. Telefonisch, een brief, een sms of recht in zijn gezicht. Doe waar je gemakkelijk bij voelt, laat je niet gek maken door zo een tyfisch mongool. Je bent aan niemand wat verplicht, denk aan jezelf.
pi_40317688
Gewoon er heen gaan "ik kom niet meer. Reden: dit werk is kansloos en de collega's ook." Dan draai je je om en loop je weg
...nothing happens until you make it happen...
pi_40317690
sorry duiker, ik kan heus wel normaal typen. Ik ben gewoon ook net wakker en nog steeds een beetje trillerig. hehe wel coole reactie:P

Maar hoe zou ik het dan het beste kunnen zeggen?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:51:01 #9
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40317702
Wat zij hierboven zeggen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 30 juli 2006 @ 11:51:24 #10
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_40317711
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:49 schreef Duiker_21 het volgende:
Ga eerst eens leren typen, anders krijg je nooit een fatsoenlijk baantje.

Verder kan je baas natuurlijk gewoon de tyfus krijgen, hij had je gewoon beter moeten opleiden
De spaties staan soms op wat onlogische plaatsen
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_40317726
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:50 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
sorry duiker, ik kan heus wel normaal typen. Ik ben gewoon ook net wakker en nog steeds een beetje trillerig. hehe wel coole reactie:P

Maar hoe zou ik het dan het beste kunnen zeggen?

btw toen ik zaterdag thuis kwam wa sik gewoon totaal overstuur. Heb kalmeringsmiddel moeten drinken om enigszins rustig te worden
  zondag 30 juli 2006 @ 11:52:59 #12
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_40317755
pallets sorteren is tegenwoordig een keiharde business geworden
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40317790
neenee geen pallets sorteren. Ik doe bakkerswerk dat is dus elke dag om 5 uur op tot in de middag. IK werk me naad uit het lijf en krijg er gewoon niets voor terug. Nog geeneens een klein beetje respect ofzo. Alleen maar gezeur dat ik niks goeds doe enz.
pi_40317801
Wat voor werk doe je al ik vragen mag?

Ik zou zeggen dat de werksfeer en collegialiteit binnen het bedrijf zwaar over niveau is en dat je derhalve wenst daar geen deel meer van uit te maken. Tenzij je baas net zo'n ito is als je collega's, dan snapt hij dat waarschijnlijk niet.
pi_40317807
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef hollander76 het volgende:

[..]

De spaties staan soms op wat onlogische plaatsen
quote:
HEt was zoe rgd at ik helemaal ..
Het duurde een paar tellen, voordat ik dit begreep
pi_40317840
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef MaxMark het volgende:

[..]

[..]

Het duurde een paar tellen, voordat ik dit begreep
hehehe sorry
  zondag 30 juli 2006 @ 11:56:16 #17
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_40317871
bij de sociale werkvoorziening kun je niet onstlagen worden anders krijgen ze geen subsidie mee voor je
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40317978
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Hey jongens ik heb dus al 4 weke vakantiewerk dat me allerminst bevalt. Zaterdag was het echt erg, ik kon gewoon helemaal niks goeds doen en alles wat ik deed is fout. Op alles kreeg ik kritiek en iemand anders vertelde me dat iedereen vind dat ik niet goed werk:S:S(ik heb het zweet letterlijk op mn gezicht staan).
...
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Hey guys ik had van de week iets bizars meegemaakt en wou ff weten wat het was.

Ik kwam terg van uitgaan rond 5 uur. Ik was volkomen nuchter maar wel doodop want ik had al 8 uur gewerkt. Ik was dus echt kapot en het was al laat.
...
Stoer, 's nachts feesten en overdag je collega's voor de voeten lopen!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_40318030
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:58 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Stoer, 's nachts feesten en overdag je collega's voor de voeten lopen!
hahaa dat was van de zaterdag op de zondag en de zondag heb ik vrij
pi_40318076
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:53 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
neenee geen pallets sorteren. Ik doe bakkerswerk dat is dus elke dag om 5 uur op tot in de middag. IK werk me naad uit het lijf en krijg er gewoon niets voor terug. Nog geeneens een klein beetje respect ofzo.
Het is werk man! Je hoort geld te krijgen. Je krijgt niets?
pi_40318090
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:00 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:

[..]

hahaa dat was van de zaterdag op de zondag en de zondag heb ik vrij
Respect!
pi_40318135
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:01 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Het is werk man! Je hoort geld te krijgen. Je krijgt niets?
dat nog net wel. Maar ik zit op het werk continue in de zenuwen wetend dat ze binnen nu en 5 sec weer gaan uitvallen tegen mij. Nou dat belemmert mij om mijn werk goed te kunnen doen EN ik ben gewoon te bang om iets fouts te doen omdat ik alleen maar over mijn kop krijg. Volgens mij denken die: Owww tis toch maar een vakantiewerker, zeik maar lekker af ofzo.
  zondag 30 juli 2006 @ 12:06:42 #23
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_40318230
Ach, ik heb ook wel wat gezeik gehoord toen ik net nieuw was, maar ik hoorde het aan en als het onterechte kritiek was dan negeerde ik het gewoon en bij terechte kritiek deed ik er wat aan Je moet zoiets naast je neer kunnen leggen
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_40318296
je zegt zelf: wel wat gezeik gehoor. Niet CONTINUE gezeik gehoord. Als je dan ook nog van iemand hoort dat het leeuwendeel van je collegas vind dat je maar zuigt ofzo dan denk je: wtf doe ik nog hier. Ik behoor een ander baantje te krijgen. Een baantje waarje wel met respect behandelt wordt. Luister, ik kan heus wel tegen kritiek en ik ben ook niet te lui om te werken maar bij mij is tever gewoon tever,
  zondag 30 juli 2006 @ 12:12:42 #25
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_40318433
Als je collega's alleen maar kunnen vertellen dat jij het niet goed doet, zeg je ze dat ze mogen kiezen: óf ze helpen je en vertellen je hoe je dingen wél moet doen, óf ze houden hun muil. Het is niet aan hen om jouw werk te beoordelen, dat mag een leidinggevende doen. En met afbraak-kritiek kun jij niets en zijn zij op den duur ook niets geholpen. Maar dat zullen ze zelf wel niet helemaal doorhebben
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')