abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40317133
Sinds anderhalf jaar woon ik in Utrecht in een studentencomplex van de SSH. Alle huizen die ik hier al van binnen heb gezien zijn goor. De keukens worden nauwelijks schoongemaakt, koelkasten met alleen maar troep erin, de helft over datum en overal onidentificeerbare vlekken.
Ik woon ook in zo'n huis. Ik heb net een uur erover gedaan om de keuken schoon te maken. Ik heb even een break genomen omdat de koelkast ook nog moet gebeuren. Smerig! Het is echt niet mijn troep die zo over datum is en als er bij mij iets omvalt haal ik er een doekje overheen. Waarom moet het allemaal zo'n teringzooi zijn.
Ik ben al op zoek naar een andere kamer/een huisje voor mezelf maar dat schiet niet echt op want ik ga echt geen 400 euro betalen voor 14m2, wat hier in Utrecht heel normaal schijnt te zijn.

Zo ik heb genoeg geklaagd. Tijd om de koelkast onder handen te nemen.

...nothing happens until you make it happen...
  zondag 30 juli 2006 @ 11:32:02 #2
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_40317192
Een uur valt nog mee. Een ruwe schatting van de tijd die ik nodig zou hebben onze keuken schoon te maken is zo'n 8 uur minimaal. De precieze tijd zal echter nooit worden achterhaald en daarom enkel groter worden.

Overigens is het vrijwel in elk studentenhuis zo goor, tenzij je in een saai studentenhuis wilt wonen.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:32:07 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40317196
Schoonmaken is zinloos in een studentenhuis.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_40317204
230 Euro in de maand voor 55 vierkante meter in A'dam
pi_40317221
student zijn
studentenhuizen

TS is een zeur met smetvrees.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 30 juli 2006 @ 11:34:10 #6
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40317242
Leiden spant de kroon.

Ik ben daar in een studentenhuis geweest waar alleen vrouwen woonden. Ik heb nog nooit zo iets smerigs gezien, en dit is al ruim 6 jaar geleden, het staat nog op mijn netvlies gebrand.

Het stikte er van de fruitvliegen, er lagen vieze sokken en slipjes tussen de afwas. En nee niet op een geile vrouwelijke slipjes manier gewoon echt smerig zag het er uit.

Volgens mij was er ook geen licht binnen alles leek kapot te zijn en dat was maar goed ook. Want overal lagen vuile kleren, resten vreten, smerige borden en glazen etc.

En het stonk daar binnen tering wat een stank was dat zeg.
pi_40317250
Mijn studentenhuis is saai Daarom wil ik er ook weg. Ik ben de enige in huis die aanwezig is en altijd herrie maakt en in is voor een praatje. Mijn roomies houden altijd hun deur dicht enzo.
Dat uur schoonmaken was ook niet in alle hoekjes en kiertjes. Gewoon overal globaal een doekje over. ik ga niet gigantisch schoonmaken als niemand dat doet.
pi_40317258
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
230 Euro in de maand voor 55 vierkante meter in A'dam
mag ik bij jou komen wonen?
pi_40317281
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:33 schreef kollie het volgende:
student zijn
studentenhuizen

TS is een zeur met smetvrees.
Neuh, dat valt heel erg mee. Maar als je hier bent gekomen... De schimmel staat in de koelkast...
  zondag 30 juli 2006 @ 11:36:25 #10
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_40317306
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:35 schreef menininha het volgende:

[..]

Neuh, dat valt heel erg mee. Maar als je hier bent gekomen... De schimmel staat in de koelkast...
Beter in de koelkast dan in de douche, zoals bij ons
pi_40317328
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef menininha het volgende:

[..]

mag ik bij jou komen wonen?
Ga er binnenkort met een vriend wonen

Woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer
pi_40317338
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Beter in de koelkast dan in de douche, zoals bij ons
hahah dat hoeft bij ons niet, wij hebben de wasmachine in de douche staan.
pi_40317350
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ga er binnenkort met een vriend wonen

Woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer
jammer jammer, je weet niet wat je mist
Maarehm... hoe ben je daar aan gekomen?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:38:55 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40317363
Chloor
Vampire Romance O+
pi_40317410
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef menininha het volgende:

[..]

jammer jammer, je weet niet wat je mist
Maarehm... hoe ben je daar aan gekomen?
Via m'n zus die iemand van de woonmaatschappij kent

Als je een vrouw bent valt er nog wat te regelen
  zondag 30 juli 2006 @ 11:41:47 #16
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_40317438
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef menininha het volgende:

[..]

hahah dat hoeft bij ons niet, wij hebben de wasmachine in de douche staan.
Dus
1. Jullie douchen nooit en gaan in de wasmachine zitten.
2. Jullie doen de douche in de wasmachine als er beginnend schimmel aan groeit.
pi_40317459
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:41 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Dus
1. Jullie douchen nooit en gaan in de wasmachine zitten.
2. Jullie doen de douche in de wasmachine als er beginnend schimmel aan groeit.
ik had verkeerd gelezen. I'm sorry...
  zondag 30 juli 2006 @ 11:43:17 #18
64387 ioor
be cool!
pi_40317471
Bij ons op de cambridgelaan is het altijd wel schoon, maar hier hanteren ze ook schema's die echt door iedereen nageleefd worden.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_40317480
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Via m'n zus die iemand van de woonmaatschappij kent

Als je een vrouw bent valt er nog wat te regelen
Wel chill, staat het ook beetje goed in Amsterdam? Anders heb je er natuurlijk niets aan he

* menininha is een meisje
pi_40317492
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:43 schreef ioor het volgende:
Bij ons op de cambridgelaan is het altijd wel schoon, maar hier hanteren ze ook schema's die echt door iedereen nageleefd worden.
dat werkt echt van geen kant bij ons.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40317496
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij ons werkt dat echt niet :S
pi_40317555
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:43 schreef menininha het volgende:

[..]

Wel chill, staat het ook beetje goed in Amsterdam? Anders heb je er natuurlijk niets aan he

* menininha is een meisje
Je bent binnen 15 minuten met de tram bij het Centraal. Tramhalte is 100 meter lopen. AH en Aldi in de buurt. Aantal buurtsupers, een snackbar en de Blokker, Etos etc op een paar honderd meter. Aan een grachtje, paar honderd meter van het Erasmuschpark (of Westerpark?)

Doe is Foto's posten
pi_40317573
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:46 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je bent binnen 15 minuten met de tram bij het Centraal. Tramhalte is 100 meter lopen. AH en Aldi in de buurt. Aantal buurtsupers, een snackbar en de Blokker, Etos etc op een paar honderd meter. Aan een grachtje, paar honderd meter van het Erasmuschpark (of Westerpark?)
Zozo, dat is zeker weten netjes! Zo iets wil ik ook in handen krijgen. Maar dan in Utrecht
  zondag 30 juli 2006 @ 11:52:54 #24
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_40317752
quote:
Wij hebben al 20 keer een nieuw ingenieus schoonmaakschema ingevoerd. De laatste keer was met wekelijks wisselende taken. Toen dat niet werkte besloten we over te gaan tot eens in de 14 dagen poetsen en inmiddels is het alweer een maand.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:56:49 #25
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40317895
Studentenhuizen + de onvermijdelijke huisgenoten; wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben!

Ik heb dr in twee gewoond; de eerste met drie meiden: echt; supertoffe wijven; maar qua schoonmaken echt varkens. Ik had daar echt een minikamertje dus heb dr niet heel lang gewoond.
De tweede woonde ik wat langer; was ook wel te doen; maar ook hier weer: 2 jongens; 2 meiden op een gegeven moment). Jongens deden vrijwel alles; qua huishouden enzo, en de vrouwen waren nog te lui om aan hun kont te krabben. Toen eentje zich ook nog eens steeds achterlijker begon te gedragen (als in: 'ik ben .... en de hele wereld moet rekening houden met mij en ik met niemand') vond ik het tijd om te verhuizen. Nu studiotje met balkon!

(helaas af en toe ook met een als een debiel krijsende etage-medebewoonster)..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')