nee beter is lauw waterquote:Op zondag 30 juli 2006 10:47 schreef Megumi het volgende:
Onder de kuode kraan er mee.
dat gaat over babiesquote:
Ja, een babylichaam heeft natuurlijk veel minder massa dan een volwassen kerel en koelt dus eerder af...quote:Gebruik geen ijskoud water omdat het lichaam dan te sterk afkoelt.
het gaat over algemene brandwonden maar goed dpoe ij maar lekker koud water gebruiken, ik doe het wel zoals me in brandwonden centrum in beverwijk is uitgelegdquote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat gaat over babies
check:
[..]
Ja, een babylichaam heeft natuurlijk veel minder massa dan een volwassen kerel en koelt dus eerder af...
koud water dus![]()
mits je geen baby bent![]()
quote:Door snel en correct te reageren, kan de omvang en de ernst van een brandwonde vaak sterk beperkt worden. Maar wat betekent dit concreet? Wat moet u doen, en vooral niet doen wanneer u zelf of iemand uit uw omgeving zich verbrandt?
Echt waar ...... als je er geen verstand hebt, zeg dan niks ....quote:
wat heb jij met BWC Beverwijk te maken gehad danquote:Op maandag 31 juli 2006 13:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat over algemene brandwonden maar goed dpoe ij maar lekker koud water gebruiken, ik doe het wel zoals me in brandwonden centrum in beverwijk is uitgelegd![]()
een keer geweest met school....kregen uitlegquote:Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heb jij met BWC Beverwijk te maken gehad dan?
Ohokeequote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
een keer geweest met school....kregen uitleg
was zeer interessant en indrukwekkend vandaar dat de uitleg me bij is gebleven....quote:
Bij mij zal het me de rest van mijn leven bijblijven...elke keer weer als ik naar dochterlief haar armen en borst kijkquote:Op maandag 31 juli 2006 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
was zeer interessant en indrukwekkend vandaar dat de uitleg me bij is gebleven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |