Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik heb een idee: Pak een post-it. Schrijf je nummer erop, verder niks. Ga terug naar die teringsupermarkt, druk dat ding in haar klauwen en maak je uit de voeten. Dat zou zelfs jij nog moeten kunnen.
Ga ff terug dan!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.
Doen dan!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
Serieus, ik ben op dit moment zo kwaad op mezelf (maar heb tegelijk het gevoel dat ik er niets aan kan doen) dat ik dat nog zou doen ook.
Doe dan mafkees, ze maakt de eerste move gek. That bitch is up for grabbin'. Waarschijnlijk huilt ze van binnen omdat ze denkt dat je haar hebt afgewezenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:39 schreef Gnampy het volgende:
[..]
WTF?! Volgende keer? nu nu nu!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:42 schreef ioko het volgende:
Ik zie wel veelbelovende kansen voor een volgende keer, als ze een praatje met je begint, dan vind ze je in elk geval aardig!!
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef the_idiot het volgende:
Nog een kwartier voordat de gemiddelde winkel sluit, ga als de donder ernaartoe, en dat wat je nog thuis had haal je! Dat was je even 'vergeten' (weet zij veel), en je drukt nog steeds dat briefje in haar hand! DO IT! IN THE NAME OF LOVE FFS!
In the name of love??quote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef the_idiot het volgende:
Nog een kwartier voordat de gemiddelde winkel sluit, ga als de donder ernaartoe, en dat wat je nog thuis had haal je! Dat was je even 'vergeten' (weet zij veel), en je drukt nog steeds dat briefje in haar hand! DO IT! IN THE NAME OF LOVE FFS!
Als ie nu naar de winkel gaat is dat toch 'de volgende keer'?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:43 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
WTF?! Volgende keer? nu nu nu!!![]()
![]()
I hope so!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
TS reageert niet meer...... HIJ IS TERUG NAAR DE SUPERMARKT!!!!!!![]()
Tis zo'n beetje de enige manier om onze grote romanticus gnampy te motiveren hequote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
In the name of love??Veeg mij maar op
![]()
En hoe was haar reactie?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Gnampy het volgende:
Ik heb het gedaan. Dit is echt geweldig, een overwinning op mezelf. De adrenaline giert door mijn lijf.
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:40 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Sjezus...Ik heb inmiddels vergaande RSI van de F5 toets!
JIJ GAAT NU TERUG NAAR DE SUPERMARKT!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was je kans! Op eeuwige trouw en liefde enzo!![]()
Kom op, tauge enzo erin is toch lekkerder! Kun je d'r gelijk het recept vragen!
Lekker op tijdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
JEZUS Gnoompje, echt een schot voor open doel. De meeste supermarkten zijn tot 8 uur open dus TERUG JIJ!
Dit stukje vat ik niet helemaalquote:Ik zei dat ik morgen voor een paar daagjes naar mijn vader ga en dat ik daar dan waarschijnlijk weer een weekend van moet bijkomen, omdat we een nogal heftige relatie hebben.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.
HELD !!!!! FUCKING HELD!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
"Ik wil je graag wat beter leren kennen", en dan mijn telefoonnummer er onder. Dat heb ik op een briefje geschreven waar ik normaal gesproken mijn boodschappenlijstje op maak, ik ben naar de supermarkt gelopen, heb het briefje aan haar gegeven (wel netjes "alsjeblieft" gezegd), heb me omgedraaid en ben meteen weer naar huis gegaan.
Wha, en dat zeg jijquote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze reageerde, ik ben denk ik maar 15 seconden in die supermarkt geweest. Ze zei in ieder geval niets, maar ik heb haar dan ook niet de kans gegeven. En ik zal het laten weten als ze me belt, maar zoals gezegd ben ik de komende dagen weg. Dus erg actueel zal het dan niet zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Wha, en dat zeg jij
Maar goed hoor! Hoe reageerde ze? En posten als ze wat van zich laat horen hè!
[afbeelding]
Ja je zal je telefoon verliezenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze reageerde, ik ben denk ik maar 15 seconden in die supermarkt geweest. Ze zei in ieder geval niets, maar ik heb haar dan ook niet de kans gegeven. En ik zal het laten weten als ze me belt, maar zoals gezegd ben ik de komende dagen weg. Dus erg actueel zal het dan niet zijn.
Ze heeft nu in ieder geval nog niet gebeld, maar ze werkt natuurlijk nog. Ik hoop het zo... Ik neem mijn telefoon in ieder geval overal mee naartoe de komende tijd
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef Gnampy het volgende:
Ze zag dat ik naar haar stond te staren en ze lachte naar me. Toen werd mijn nervositeit dus nog wat groter. Niet dat het gelijk ook betekend dat ze je ook echt leuk vinden, maar ze vind het iig niet vervelend dat ze je ziet. Want ze had ook net kunnen doen of ze je niet zag
Tot mijn grote verbazing begon zij een kort gesprekje met me, ze scande mijn beef shanghai en zei: "Goede keuze." Mijn eerste gedachte als reacties was: ja he, en ik kan het ook heel goed klaarmaken, dus als je trek hebt. Nu ben ik ook geen held wat dat betrefd, maar daar verbaas ik mezelf nog weleens mee.
Ik moest lachen en vergat heel even mijn zenuwen, ze vroeg of ik de prei en taugé vergeten was (maar ik lust geen prei en taugé heb ik nog in huis, net als het gehakt) en of ik nog leuke plannen had deze week.
Zoals iedereen al zegt. Dit was je ultieme kans. Hier was de kans op afwijzing het kleinst. Maar helaas dus![]()
Mocht je vandaag toch niet gegaan zijn. Misschien de volgende keer pas echt gaan voor je echt boodschappen, want je maakt het voor jezelf teveel een happening. Dus je gewone lijstje afwerken, met onderaan **** mee uitvragen, op wat voor manier dan ook. Dan kun je het niet vergeten. En je kunt nonchalant proberen te zeggen: heb ik alles, o ja ik moet jou ook nog mee uitvragen (oid).
Mocht je zoiets niet durven. Zeg dan dat je het vorige keer zo asociaal van jezelf vond dat je niet gevraagd heb of zij nog plannen had, enz enz.
Iig succes.
Same herequote:Op maandag 31 juli 2006 18:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dit stukje vat ik niet helemaal![]()
Maar zoals gezegd, het is nog niet te laat. Maar dan moet je wel een keer wat ondernemen he
Ik typ niet snel genoeg
Heb je nog verder gelezen, want hij is terug gegaan en heeft d'r een briefje gegeven hequote:
Op wat voor manier heb je het aan haar gegeven? Gewoon heel snel en kortaf? Heb je haar wel even aangekeken, was en keek je vriendelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |