hahah fantastisch topic!
Koop gewoon een leuke kaart, dat kan ook nog, zo'n frommelig briefje is mss ook niet zo charmant toch..
Of je gaat een keer op vrijdag zo'n beetje aan 't einde van de middag (of avond als ze moet werken), en dan begin je zo van "en, zit het er al bijna op?", is al iets meer interesse dan de meeste mensen die de hele dag langskomen met een sjago kop.
Dan zucht ze mss iets van "klote koopavonden of mwoah nog 2 uurtjes" ofzo. Dan beur je d'r vervolgens op met zoiets als "maar vanavond lekker uit toch?". Zegt ze "ja" dan vraag je eerst "waar?" en als het niet in het dorp is waar je woont, vraag je of ze ook weleens gaat stappen in het dorp/ de stad, dan vraag jij waar enz enz. Je hoeft niet gelijk er bovenop te springen van "O! dan kom ik ook daarheen! kwijl kwijl" maar gewoon van "o, daar ga ik ook weleens heen, misschien kom ik je vanavond ook tegen, lijkt me leuk" ofzo.
Uiteraard ga je dan daarheen, maar je hebt haar niet uitgevraagt, je bent slechts opportuun bezig; kansen maken.
Dan heb je w.m.b. geen onzinnig gesprek gehad, interesse getoond en mss nog een date tegelijk voor diezelfde avond!
en nou ACTIE gozert!!
[ Bericht 14% gewijzigd door Sander_K op 30-07-2006 20:07:30 ]