Haha, dank je wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Ovidius het volgende:
Je geschrift is wel hip. Maar whaha, omg.
Hij was getrouwd en had twee kinderen, maar wilde door de 'goede avonds' en 'gaat ie goeds?'die we deelden alles achterlaten om samen het geluk na te streven.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef Wolkje het volgende:
Omg![]()
Heb je later nog iets van hem gehoord?
Ik neem aan dat je er niet op gereageerd hebt
Wat ga je dan wel doen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Haha, dank je wel.
Maar nou ja, zo te zien is het dus geen goed idee om het zo te doen. Eerlijk gezegd vind ik het zelf een romantisch idee en het komt uit een goed hart, maar de reacties zijn overtuigend. Ik steek mijn kop niet in het zand![]()
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?quote:
Finaly!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
Breng nu het unieke laagste bod op mij uit, en voor dat bedrag mag je een avond met me uit. Let op, alleen het laagste UNIEKE bod geldt!!! Sms nu 'bod spatie+bedrag naar 06....quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef ukga het volgende:
ik citeer; sms mij dan ja naar 06.....
het leven is geen bel-spel...
Stukken beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
Ik ga voor het kassabonnetje, daar dan mijn telefoonnummer opschrijven en het dan teruggeven. En proberen om 'cool' te kijken en niet nerveus te doen. Goed plan?
lijkt me primaquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Finaly!goedzo, gewoon doen, wanneer?
Succes alvast!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Morgen om een uur of 15:00, want op maandag werkt ze niet in de ochtend.
haha, je gaat me niet vertellen dat je een heel tijdschema hebt gemaakt van haar?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Breng hem nou niet nog meer in de warquote:Op zondag 30 juli 2006 19:19 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou die brief doen!!!
Beter plan dan die briefquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou succes dan!!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |