Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:32 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil natuurlijk geen roet in het eten gooien, maar als je gewoon nergens op ingaat geef je de boel ook niet de kans om te escaleren. Iemand met een bierflesje zachtjes tegen het hoofd tikken vind ik niet bepaald een gebaar waarvoor je de Nobelprijs voor de vrede zult krijgen, het is een subtiel dreigement.
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.
Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken.
Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom er niet uit. Hoe ziet een kleine, niet bedreigende tik met een bierflesje eruit?
Voor zo'n pacifist als jij vind ik dit dat je hier nogal een agressieve houding aanneemt. Vergeef me voor het feit dat ik eerlijk zeg wat ik er van vind. Natuurlijk moet je niet over je heen laten lopen, maar hou de er aan jezelf en reageer gewoon niet. Want je kunt er gif op innemen dat er weer een reactie op komt, zeker als er alcohol in het spel is. Wat behoorlijk vies moet smaken, gezien het feit dat ze het in schuimrubberen flesjes serveren.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.
Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken, en heb ik mezelf er ook zeer wijs niet mee bemoeid op het moment supreme.
Tegen zijn oogkas ook nog.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.
Wel de boel lekker opnaaien, maar op moment supreme toch een stapje terug. Doet me denken aan een vriend van me.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
Als er echt een teringlijer tussen zit, moet je gewoon je elleboog in z'n gezicht gooien, of een goede kopstoot plaatsen. Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
Wat een interessante vraag oproept: óók als een vriend het helemaal aan zichzelf te danken heeft?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:52 schreef cultheld het volgende:
Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden mening.
mietje dat je de bent, leer slaanquote:Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |