abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40314610
Net een massale vechtpartij in de kroeg. Ooh, wat waren we weer gezellig uit.
pi_40314635
Waar was dat?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 30 juli 2006 @ 03:26:37 #3
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40314655
Definieer gezellig, met z'n allen een potje ouderwets kroegknokken kan gezellig zijn.
Zyggie.
pi_40314662
Dat had ik gisteren: 1 of andere neo-nazi van 1.90 en een jaar of 24 gaf zonder aanleiding een iel (getint) ventje van amper 17 uit het niets een kopstoot. Daarna escaleerde de boel buiten en kozen de wouten de kant van de racistische stratenmakers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40314666
In Alkmaar.

één of andere kerel liep een kroegvriend van ons al 3 weken een beetje te fucken. Die vriend stond vanvond met de vriendin van die kerel die 'm al weken liep te fucken te te praten, en gaf een te kennen dat ze dom en irritant was, en op moest rotten. Toen die gozer met z'n vriendin en vrienden naar huis ging tikte hij het petje van onze vriend van het hoofd. Een maat van me die naast me stond tikte vervolgens zijn zonnebril van z'n kop, zo van: "Hey, doen we wel even relaxed?" Waarop hij een flinke douw kreeg. Ik tikte daarop met mijn bierflesje (heel zachtjes) tegen zijn hoofd en zei: "Gast, je kent me, niet fucken met vrienden van me, dan heb je een probleem", waarop ze weg gingen. 5 minuten later kwamen ze weer binnen en vlogen ineens die kerel met dat petje aan. Een vriend van hem stond in de weg en heeft een gebroken neus opgelopen.

Leuk avondje stappen.
  zondag 30 juli 2006 @ 03:29:43 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_40314669
Ik deed een dom kutgrapje en ik heb al een blauw oog.
Lang leve confrontatie vermijding.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_40314676
De ellende is weer dat de groep van die gozer met die gebroken neus veel groter is als de groep die 'het gedaan heeft', dus het wordt ongetwijfeld binnenkort wéér matten als vergeldingsactie.
pi_40314681
Ik wil natuurlijk geen roet in het eten gooien, maar als je gewoon nergens op ingaat geef je de boel ook niet de kans om te escaleren. Iemand met een bierflesje zachtjes tegen het hoofd tikken vind ik niet bepaald een gebaar waarvoor je de Nobelprijs voor de vrede zult krijgen, het is een subtiel dreigement.
pi_40314691
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:32 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil natuurlijk geen roet in het eten gooien, maar als je gewoon nergens op ingaat geef je de boel ook niet de kans om te escaleren. Iemand met een bierflesje zachtjes tegen het hoofd tikken vind ik niet bepaald een gebaar waarvoor je de Nobelprijs voor de vrede zult krijgen, het is een subtiel dreigement.
Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.

Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken, en heb ik mezelf er ook zeer wijs niet mee bemoeid op het moment supreme.
pi_40314700
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dat jij, als sublieme-humor-hebbende internet warrior 24 uur per dag achter je pc verschanst zit wil niet zeggen dat anderen dit ook doen. Ik ben absoluut niet aggressief ingesteld en zal zelf altijd de confrontatie proberen te vermijden, maar als je m'n vrienden in de kroeg op een agressieve manier weg duwt kun je een ferme waarschuwing en daarop volgende actie verwachten.

Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40314714
Ik kom er niet uit. Hoe ziet een kleine, niet bedreigende tik met een bierflesje eruit?
pi_40314718
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom er niet uit. Hoe ziet een kleine, niet bedreigende tik met een bierflesje eruit?
Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.
pi_40314723
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:34 schreef Roellio het volgende:

[..]

Daarnaast was ikzelf niet bij de vechtpartij betrokken, en heb ik mezelf er ook zeer wijs niet mee bemoeid op het moment supreme.
Voor zo'n pacifist als jij vind ik dit dat je hier nogal een agressieve houding aanneemt. Vergeef me voor het feit dat ik eerlijk zeg wat ik er van vind. Natuurlijk moet je niet over je heen laten lopen, maar hou de er aan jezelf en reageer gewoon niet. Want je kunt er gif op innemen dat er weer een reactie op komt, zeker als er alcohol in het spel is. Wat behoorlijk vies moet smaken, gezien het feit dat ze het in schuimrubberen flesjes serveren.
  zondag 30 juli 2006 @ 03:43:17 #14
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40314731
Gewoon wat getik dus, maar zij kwamen later weer terug? Vertel meer daarover..
Zyggie.
pi_40314741
Het is absoluut lomp, dom en typisch mannelijk, maar als een vriend van je problemen met een groep heeft tijdens het uitgaan help je hem. Als dat op vechten uitdraait spring je er, zoals ook in dit geval, inderdaad niet gelijk bovenop. Maar dit loopt ongetwijfeld uit op een vergeldingsactie en dat verziekt mijn leuke weekend.

Dat jij een tik krijgt, je iele schoudertjes ophaalt en de andere kant op kijkt is jouw manier van verwerken, zo doet ieder zijn ding.

Ik heb een teringhekel aan agressie tijdens het uitgaan en vermijd plekken waar het regelmatig voorkomt, maar áls het gebeurt en één van m'n vrienden is erbij betrokken sta ik er wel.
  zondag 30 juli 2006 @ 03:47:39 #16
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40314753
In groepsverband en wat alcohol in een bepaalde setting reageert bijna iedereen wel hetzelfde, je laat je niet zomaar dollen in zo'n situatie.
Zyggie.
pi_40314754
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40314756
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:41 schreef Roellio het volgende:

[..]

Wil je de kracht in Newton uitgerekend hebben? Het was een onschuldig tikje tegen zijn oogkas met een bierflesje.
Tegen zijn oogkas ook nog.
Toch vind ik dit, op het gevecht na dan, de meest intimiderende actie van het verhaal.
pi_40314758
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Als ik 't dus goed begrijp, kwam er een vechtpartij waar vrienden van jou bij betrokken waren, maar hield jij je afzijdig?
Wel de boel lekker opnaaien, maar op moment supreme toch een stapje terug. Doet me denken aan een vriend van me.
pi_40314761
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:47 schreef cultheld het volgende:
Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
pi_40314772
Daarnaast, weet je hoe druk het is op zaterdagavond in een bruin café ? Dan haalt je als een lompe boer flink uit, omdat een vriend van je ruzie heeft, en dan sla je per ongeluk een meisje op d'r bek wat net langsloopt, nee, dat is tof.
pi_40314774
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ja. Ik heb 1 keer in m'n leven iemand geslagen en toen heb ik 10 weken in het gips gelopen met een gebroken hand, dus het is niet zo'n puike actie als ik begin te matten.
Als er echt een teringlijer tussen zit, moet je gewoon je elleboog in z'n gezicht gooien, of een goede kopstoot plaatsen. Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden mening .
pi_40314779
Het feit alleen al dat je hier een topic over opent.........
Ga slapen, nerd.
pi_40314784
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:52 schreef cultheld het volgende:
Voor je vrienden moet je gewoon altijd op komen, anders ben je geen echte vriend, maar dat is mijn bescheiden mening .
Wat een interessante vraag oproept: óók als een vriend het helemaal aan zichzelf te danken heeft?
Niet dat dat in deze situatie zo is, want ik ken de mensen niet.
  zondag 30 juli 2006 @ 03:56:39 #25
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_40314790
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:49 schreef Roellio het volgende:

[..]

mietje dat je de bent, leer slaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')