okay deal voor zomer 2007 wij samen het spookhuis inquote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef liefie_ het volgende:
de aller engste is me te eng hoor maar de op een na engste dan
My pleasurequote:Op zondag 30 juli 2006 01:26 schreef Stroekie het volgende:
Dank je wel Wonderer voor het verrichten van deze werkzaamheden![]()
oooow nee no way!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay deal voor zomer 2007 wij samen het spookhuis in![]()
ik ben er vreselijk bang voorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef wonderer het volgende:
Spookhuizen zijn saai.
Jaahaa da's wel leuk jaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooow nee no way!!!!
ik doe geen spookhuizen
zwier zwaai over de kop dingen prima maar spookhuizen!
toen ik jong was ben ik t spookhuis in disney uitgezet met mn mama en mn zusje nog voor dat we in een karretje zaten
of we alsjeblieft via de nooduitgang weg wilde gaan ons gejank en gegil maakte de andere mensen bang
(ik ga donderdag weer naar disney zal ik een poging wagen?)
de move it vind ik tof!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jaahaa da's wel leuk ja
en okay dan kiezen we voor de booster of de move it
Ik heb ooit in een soort van Move It een half uur vast gezetenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de move it vind ik tof!
welke de booster is schiet me ff niet te binnen
en als er iemand is om me over te halen zou ik zelfs in die zweefmolen gaan denk ik
trouwens waarschijnlijk ook wel in de xxl
hoogtes vind ik niet vreselijk eng
spookhuizen weltoch gek want 9 uit 10 keer zeggen mensen dat er niks aan is en vinden ze hoogtes en over de kop en zo eng
ow dat is wel dramatischquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een soort van Move It een half uur vast gezeten
toen sprong dat ding op storing
gelukkig zit er wel een veiligheid ingebouwd dat hij dat rechtop op het hoogste punt gaat stil staan
Alleen pas er toen wel grote paniek bij het grond personeel.
uiteindelijk hebben ze 2 ladders aan elkaar geknoopt en kwamen ze met 2 personen naar boven toe
de ene moest de schakel kast bedienen, en de ander moest dan beugel voor beugel de mensen eruit helpen.
Bij het verlaten kregen we nog onze penning terug, maar heel de kermis is die attractie niet meer in bedrijf geweest
Ik heb er geen trauma aan over gehouden hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat is wel dramatisch
maar vind je m nog wel tof nu?
heb vanaaf nog heel lang zitten twijfelen of ik er in zou gaan of niet maja niemand wou ook met me mee
en hebben NanKing en jij wel netjes gehouden daar aan de Schiedam Singel ???quote:Op zondag 30 juli 2006 09:20 schreef Sebasser het volgende:
Kusjes aan alle mensen die eerder dan mij gaan slapen
En kusjes aan alle mensen die na mij gaan slapen.
Edit: Mijn 19991'ste post
Het was hier vannacht tof in groningenquote:Op zondag 30 juli 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hebben NanKing en jij wel netjes gehouden daar aan de Schiedam Singel ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |