Teveel gedoequote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
FOK! WaterWars 2006
Word jij de FOK! WaterWars 2006 kampioen?
http://waterwars.fok.nl/
Allemaal aanmelden![]()
!
Haiquote:
Je kunt verticale collage maken en die als 1 foto opslaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
Wat een kutoptie, die maximaal 10 foto's in je FB.
Misschien wordt ik wel jouw TGquote:
Je kunt ze ergens anders uploaden en als plaatje in je welkomstboodschap posten!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
Wat een kutoptie, die maximaal 10 foto's in je FB.
Of makkelijker:quote:Op zondag 30 juli 2006 23:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je kunt verticale collage maken en die als 1 foto opslaan.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt ze ergens anders uploaden en als plaatje in je welkomstboodschap posten!
Je woont toch niet in omgeving A'damquote:Op zondag 30 juli 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel jouw TG![]()
!
Hoe heet die?! En wat een naäper!quote:
Maar dat kan ik wel invullen.quote:
Lekker warm daar en procentueel veel vrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Ovidius het volgende:
Nou, nu ga ik écht naar Ijsland.
Nja, warm valt mee.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lekker warm daar en procentueel veel vrouwen.![]()
Veel plezier iig![]()
Sven.quote:
Ja, als ik op vakantie zou gaan zou jij ook wel de laatste zijn aan wie ik zou denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Sven.Jij bent de laatste van Fok! aan wie ik denk voor ik vertrek.
Zo bedoelde ik het.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als ik op vakantie zou gaan zou jij ook wel de laatste zijn aan wie ik zou denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |