Zeg, hou nou eens op met dat ge-uquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Heel verstandig dan. Het is ook niet zo dat u nog bepaalde ontbrekende beeld- of geluidsdragers zoekt?
And proud of itquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Dizer is toch een DVD-boy?
Neen sorry, ik zie wel tot mijn grote vreugde dat de 1500 stuks vinyl inmiddels in prijs aan 't stijgen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Heel verstandig dan. Het is ook niet zo dat u nog bepaalde ontbrekende beeld- of geluidsdragers zoekt?
Of gewoon een PC met 1.2 TB aan de Breedbeeld hangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef Adelante het volgende:
Niks mis met dvd's, maar draaiende schrijfjes is zo 1980
tijd voor de kleine kaartjes met supderduper opslag en kwaliteit
hmm, misschien moet ik ook weer eens een [TK] dvd's topic openen
Laat je me als eerst weten danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:07 schreef Adelante het volgende:
Niks mis met dvd's, maar draaiende schrijfjes is zo 1980
tijd voor de kleine kaartjes met supderduper opslag en kwaliteit
hmm, misschien moet ik ook weer eens een [TK] dvd's topic openen
Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:09 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ongevraagd iedereen tutoyeren, ja?
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:09 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ongevraagd iedereen tutoyeren, ja?
Goed. En met jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja hoor.Hee maatje hoe gaat ie?
![]()
Interessant.quote:
die heb jij vast allemaal al en de beste en echt goede edities doe ik toch niet weg.quote:
scarfacequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
Zal ik eens even Scarface tussen je collectie schuiven?
Op de voorpagina van de Telegraaf was 't toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ken het geheim voor de weg naar roem op Fok.
Pagina 9. Of bijvoorbeeld een printje van mijn geweldige date-topic, diverse geweldige topics van mij en mijn innige band met Slarioux.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op de voorpagina van de Telegraaf was 't toch?![]()
De vraag is: is roem hetgeen dat we na moeten streven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pagina 9. Of bijvoorbeeld een printje van mijn geweldige date-topic, diverse geweldige topics van mij en mijn innige band met Slarioux.
Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:30 schreef DeSiever het volgende:
Ik moest net alweer huilen. Nu bij Oprah met Sidney Poitier, eerder al bij Herrie in de Keuken. Het gaat niet goed met me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |